piątek, 25 stycznia 2013

ZAPAKOWANE Z POMYSŁEM #1

Czasem bardzo proste, minimalistyczne, surowe. Innym razem intrygujące, niecodzienne, zupełnie zaskakujące. Opakowania mają coraz większe znaczenie. Świetnie sprawdzi się tu zasada: jak cię widzą, tak cię kupują. Klient coraz częściej zwraca uwagę na to w jaki sposób produkt, który nabył zostaje mu przekazany. Czasy, w których sprzedawca niedbale składa koszule wrzucając ją do torby zakupowej powinny zostać odesłane do lamusa.   Coraz częściej stosuje się  ciekawe opakowania aby zwrócić uwagę na konkretny produkt bądź podkreślić jego charakter i wyjątkowość. Drewniane skrzynki, tekturowe tuby, "torby śniadaniowe", probówki - fiolki, puszki, worki, kubełki... Co tylko kreatywna głowa wymyślić potrafi. 
Zapraszamy na nasz mały raport!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...