czwartek, 31 stycznia 2013

VISUAL MERCHANDISING: WIOSNA, WIOSNA ACH TO TY!

Pierwsze oznaki wiosny właśnie zaglądają nam do biura - ostatni dzień stycznia zapowiada się słonecznie i bardzo ciepło jak na ten moment w kalendarzu. Już niedługo na witrynach sklepowych także zagoszczą dekoracje zwiastujące najbardziej wyczekiwaną porę roku. 
Poniżej krótki, wizualny raport o elementach, które mogą pomóc zaprosić wiosnę do naszych sklepów - elementy, które świetnie sprawdzą się zarówno na witrynach jak i we wnętrzach. Oczywiście to tylko garstka tego co mamy do dyspozycji. Przypominamy także o aktualnych trendach w aranżacji okien wystawowych: rysunek, grafika, przekaz tekstowy, elementy stricte domowe, kolorowe kwiaty, barwy pastelowe. Najmodniejszym kolorem tej wiosny ma być słoneczny, bardzo optymistyczny żółty.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...