poniedziałek, 28 stycznia 2013

VISUAL MERCHANDISING: INTERAKTYWNIE

Od dłuższego czasu obserwujemy mocny trend na różnego rodzaju multimedia, które pojawiają się w sklepach - zarówno na witrynach jak i we wnętrzach.  Te współczesne zdobycze techniki zostały  docenione także na ostatnich targach Euroshop w Dusseldorfie w 2011 roku. Stoiska z ekranami dotykowymi, wirtualnymi przymierzalniami czy interaktywnymi podłogami wzbudzały ogromne zainteresowania. Dziś prezentujemy kilka możliwości, które daje nam nasz rodzimy interaktywny rynek.

PODŁOGA INTERAKTYWNA to innowacyjny nośnik, obok którego nikt nie przejdzie obojętnie. Produkt ten zmienia każdą podłogę w dowolną animację, grę lub reklamę, która reaguje na ruch przechodzących osób. Multimedialna podłoga pozwoli przedstawić produkt lub markę w sposób, który przyciągnie uwagę każdego przechodzącego!

Obsługa podłogi interaktywnej iFoot jest bardzo prosta. Nie trzeba używać klawiatury ani myszki, wystarczy specjalny pilot.

W przestrzeniach sklepowych nadaje się idealnie jako element zapraszający klientów do udziału w promocjach, wskazujący interesujące oferty, czy proponujący chwilę rozrywki, gry albo zabawy na wolnej lub właśnie aranżowanej powierzchni. Jest także cennym narzędziem wspierającym bieżące aktywności marketingowe sklepu. Dostępna jest także w wersji przenośnej, gdzie wkomponowana w półki sklepowe może jako element POS, zachęcać do zakupu konkretnego produktu. 
 






SYSTEM ŚCIANY INTERAKTYWNEJ
to rozwiązanie, które pozwala zmienić zwykłą ścianę w interaktywny billboard, który reaguje na ruch przechodzących osób. Dzięki innowacyjnej technologii można stworzyć dowolny animowany przekaz dla Naszego klienta. Ściana interaktywna to niezwykle nowoczesna i niestandardowa reklama, przyciągająca uwagę i budząca zainteresowanie odbiorców.
Angażująca forma i zachęcająca treść sprawią, że przekaz reklamowy będzie lepiej zapamiętany, a kontakt z reklamą dostarczy pozytywnych wrażeń. W animacjach można użyć: różnego rodzaju filmów, również w technologii HD; dźwięku przestrzennego i technologii 3D.
Ściana może też stać się swoistą witryną interaktywną, która za pomocą gestów bądź ruchu ciała pozwoli na dobór garderoby na interaktywnym manekinie czy pomoże w akcjach cross- i upsellingowych prowadzonych przez sprzedawcę. 



 

STÓŁ WIELODOTYKOWY to urządzenie z kategorii samoobsługowych punktów informacyjnych, które z powodzeniem można wykorzystywać jako przyciągający sklepowy punkt informacyjny, który bez konieczności obsługi może odpowiedzieć na pytania klientów. Stół reagujący na dotyk może służyć niezwykle ciekawej prezentacji oferty, konkretnego produktu, strony internetowej sklepu, lub dowolnego, innego przekazu. Podobnie jak pozostałe urządzenia, może dostarczać klientowi informacje w formie zdjęć, filmów, dźwięków i animacji 3D. Zaletą tego urządzenia jest możliwość korzystania z niego przez kilka osób jednocześnie. Dzięki wykorzystaniu dedykowanych aplikacji można także zwiększyć zasięg informacji o promocjach poprzez tworzenie przez klientów prostych materiałów, które mogą zamieszczać w kanałach social media.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...