Po raporcie dotyczącym targów Euroshop 2017 czas na mały przegląd propozycji, które marka Window France oferuje swoim klientom. Pełnopostaciowe, o różnorodnych sylwetkach (nawet tych bardziej krągłych), mniej lub bardziej awangardowe, z ciekawym detalem, wykończeniem, z różnorodnych materiałów, matowe, błyszczące, rzeźbiarskie, minimalistyczne ... Zapraszamy!
poniedziałek, 17 kwietnia 2017
poniedziałek, 10 kwietnia 2017
EUROSHOP 2017 - WINDOW FRANCE
Euroshop 2017 to już historia. Jednak echo tego wydarzenia będzie nam towarzyszyć przez najbliższe miesiące. I bardzo dobrze. Nie sposób bowiem zapomnieć tylu pięknych aranżacji, interesujących rozwiązań dla przemysłu sprzedażowego, fantastycznych ludzi i zaskakujących trendów, które będziemy podziwiać w wielu sklepach na całym świecie.
Nasz cykl raportów zdjęciowych rozpoczniemy od znanej marki, która od wielu lat dostarcza piękne, różnorodne manekiny wystawowe - od realistycznych modeli aż po te bardziej abstrakcyjne. Window France (dawniej Window Mannequins) tworzą ludzie skupieni wokół potrzeb swoich klientów.
Na targach zaprezentowali nową filozofię współpracy z klientem (tym bardzo wymagającym), która u podstaw stawia współpracę obu stron już na etapie projektowania modelu. W ten sposób powstaje produkt indywidualny, "uszyty dokładnie na miarę potrzeb klienta." Ta personalizacja pozwala na powstanie dedykowanego manekina, który nie tylko ładnie prezentuje ubrania - jest przede wszystkim mocno związany z charakterem marki, podkreśla jej charakter, jej indywidualne DNA. Proces ten odbywa się w kilku etapach: 1/ wybór modeli, 2/wybór odpowiedniej pozy oraz sesja 3/ budowy obrazu 3D, 4/ druk 3D, 5/ powstanie prototypu, 6/ ustalenie ostatecznej estetyki manekina (kolory, materiały, detale).
Na targach manekiny Window France były pokazane w minimalistycznej, surowej oprawie - jedynie tzw. "Secret Room" chował dla zwiedzających tajemnicę nowej filozofii współpracy. Nie sposób nie wspomnieć o pięknie wydanym katalogu, któremu daleko od poprawnej prezentacji oferty.
wtorek, 7 marca 2017
SS 2017 - HOW NOT TO WEAR BLACK
Tytuł, choć przewrotny, ma "głębszy sens". Odrzucamy czerń (na moment) i przyglądamy się ferii mocnych, nasyconych barw, które brylowały na światowych wybiegach wielkich projektantów. Oczywiście lekko przeplatane przez zgaszone, ale wyraźne i ciekawe odcienie świetnie uzupełniają nasz ostatni raport, w którym zgromadziliśmy kolory bardziej lekkie, delikatne i pudrowe.
W rolach głównych występują: głęboki żółty, intensywnie wiosenny zielony (trochę pachnie groszkiem), ognista pomarańcz, mocna czerwień, niebieski i wersje zgaszone w odcieniach bordo, khaki, granatu, turkusu. Zapraszamy na II odsłonę wiosenno - letnich kolorów.
Etykiety:
colors,
fashion,
fashion designer,
fashion look,
fashion trends,
inspiracje,
inspirations,
kolory,
lato,
moda,
ss 2017,
style.com,
trends,
vogue.com
piątek, 10 lutego 2017
SS 2017 - POWDERED RAINBOW
Rozpoczynając wiosenny sezon (a raczej wzywając go), w pierwszej odsłonie, zwracamy uwagę na wielość subtelnych delikatnych odsłon takich kolorów jak błękit, żółcienie, róże, beże, turkusy, pomarańcze... To one będą królowały na wybiegach i ulicach modowych miast na wiosnę tego roku. Subtelne różnice, niemal niezauważalne zaznaczą się w rozbieleniu lub zgaszeniu danej barwy. Pojawią się zarówno w monochromatycznych stylizacjach jak również jako świetna propozycja do zestawiania z wiosennymi bielami czy beżami.
Dla kontrastu dodaliśmy standardowe czernie i biele (wiecznie modne), a także odrobinę chłodnego srebra.
Etykiety:
colors,
fashion,
fashion designer,
fashion look,
fashion trends,
inspiracje,
inspirations,
jesień/zima,
kolory,
lato,
moda,
ss 2017,
style.com,
trends,
vogue.com
piątek, 9 grudnia 2016
Z SERII POROZMAWIAJMY O WITRYNACH ... THE BEST PRACTICES IN 2016 (VM&DISPLAY AWARDS)
Dzisiaj prezentujemy najlepsze praktyki z zakresu visual merchandisingu w 2016 roku wybrane w konkursie VM&Disoplay Awards. Co wyróżnia zwycięskie aranżacje? Przede wszystkim ogromna kreatywność, wykorzystanie najnowszych trendów w visual merchandisingu, wykorzystanie pozornie typowych materiałów w sposób zaskakująco atrakcyjny,interaktywność aranżacji czy zaskakujące, często nietypowe historie opowiadane za pomocą aranżacji, dekoracji, kompozycji...
BEST USE OF INSTORE GRAPHIC
BEST BOUTIQUE WINDOW
BEST WIDNOW GRAPHIC
wtorek, 6 grudnia 2016
ZNALEZIONE, PODPATRZONE: PRZEOBRAŻENIA NATHALIE CROQUET
Co prawda prezentowane zdjęcia nie są aktualne, jednak z premedytacją chcemy je pokazać. Dlaczego? Ponieważ to świetna parafraza zdjęć znanych kampanii - stylistka realizując projekt "SPOOF" wcieliła się w rolę najlepszych modelek w słynnych kampaniach reklamowych. Efekt zaskakujący, metamorfoza bezbłędna. Te same ubrania i dodatki, ten sam makijaż i te same pozy, emocje, wyraz twarzy... Po prostu świetna robota!
Autorem zdjęć jest Daniel Schweizer.
piątek, 2 grudnia 2016
Z SERII POROZMAWIAJMY O WITRYNACH ... CHRISTMAS ON THE WAY!
W dzisiejszej odsłonie naszego bloga rządzą kolory, błyskotki i szalone bogactwo związane ze zbliżającymi się Świętami. W jednym miejscu zebraliśmy niebanalne i instygujące interpretacje świątecznych tematów na witrynach z całego świata.
Subskrybuj:
Posty (Atom)