Euroshop 2017 to już historia. Jednak echo tego wydarzenia będzie nam towarzyszyć przez najbliższe miesiące. I bardzo dobrze. Nie sposób bowiem zapomnieć tylu pięknych aranżacji, interesujących rozwiązań dla przemysłu sprzedażowego, fantastycznych ludzi i zaskakujących trendów, które będziemy podziwiać w wielu sklepach na całym świecie.
Nasz cykl raportów zdjęciowych rozpoczniemy od znanej marki, która od wielu lat dostarcza piękne, różnorodne manekiny wystawowe - od realistycznych modeli aż po te bardziej abstrakcyjne. Window France (dawniej Window Mannequins) tworzą ludzie skupieni wokół potrzeb swoich klientów.
Na targach zaprezentowali nową filozofię współpracy z klientem (tym bardzo wymagającym), która u podstaw stawia współpracę obu stron już na etapie projektowania modelu. W ten sposób powstaje produkt indywidualny, "uszyty dokładnie na miarę potrzeb klienta." Ta personalizacja pozwala na powstanie dedykowanego manekina, który nie tylko ładnie prezentuje ubrania - jest przede wszystkim mocno związany z charakterem marki, podkreśla jej charakter, jej indywidualne DNA. Proces ten odbywa się w kilku etapach: 1/ wybór modeli, 2/wybór odpowiedniej pozy oraz sesja 3/ budowy obrazu 3D, 4/ druk 3D, 5/ powstanie prototypu, 6/ ustalenie ostatecznej estetyki manekina (kolory, materiały, detale).
Na targach manekiny Window France były pokazane w minimalistycznej, surowej oprawie - jedynie tzw. "Secret Room" chował dla zwiedzających tajemnicę nowej filozofii współpracy. Nie sposób nie wspomnieć o pięknie wydanym katalogu, któremu daleko od poprawnej prezentacji oferty.
windowfrance.com
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz