Kubiki ekspozycyjne,
podobnie jak pozostałe meble służące jako wyposażenie sklepu, niekoniecznie
muszą być powielaną formą najzwyklejszego sześcianu. Także one mogą być
nośnikiem filozofii sklepu i założeń visual merchandisingu. Dlatego świadomy projektant
nie omija tego aspektu aranżacji wnętrza. Jeśli ich design jest prosty, to
muszą płynnie wpasowywać się w całokształt aranżacji. Jeśli natomiast są bardziej
fantazyjne – geometryczne, „zaszronione”, podwieszane, naśladujące przedmioty
użytku codziennego – nie należy zapominać o ich podstawowej funkcji –
ekspozycji produktu. Kształt kubika jest jednym z czynników wpływających na
sposób ekspozycji produktu. Wraz z oświetleniem, umiejscowieniem w przestrzeni,
kolorem mogą doskonale sprawdzać się jako element przykuwający uwagę, a nawet
grać pierwsze skrzypce na sklepowej witrynie.
#EP
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz