piątek, 6 listopada 2015

VISUAL MERCHANIDISNG: KUBIK EKSPOZYCYJNY


Kubiki ekspozycyjne, podobnie jak pozostałe meble służące jako wyposażenie sklepu, niekoniecznie muszą być powielaną formą najzwyklejszego sześcianu. Także one mogą być nośnikiem filozofii sklepu i założeń visual merchandisingu. Dlatego świadomy projektant nie omija tego aspektu aranżacji wnętrza. Jeśli ich design jest prosty, to muszą płynnie wpasowywać się w całokształt aranżacji. Jeśli natomiast są bardziej fantazyjne – geometryczne, „zaszronione”, podwieszane, naśladujące przedmioty użytku codziennego – nie należy zapominać o ich podstawowej funkcji – ekspozycji produktu. Kształt kubika jest jednym z czynników wpływających na sposób ekspozycji produktu. Wraz z oświetleniem, umiejscowieniem w przestrzeni, kolorem mogą doskonale sprawdzać się jako element przykuwający uwagę, a nawet grać pierwsze skrzypce na sklepowej witrynie.












 #EP

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...