Dzisiaj prezentujemy najlepsze praktyki z zakresu visual merchandisingu w 2016 roku wybrane w konkursie VM&Disoplay Awards. Co wyróżnia zwycięskie aranżacje? Przede wszystkim ogromna kreatywność, wykorzystanie najnowszych trendów w visual merchandisingu, wykorzystanie pozornie typowych materiałów w sposób zaskakująco atrakcyjny,interaktywność aranżacji czy zaskakujące, często nietypowe historie opowiadane za pomocą aranżacji, dekoracji, kompozycji...
BEST USE OF INSTORE GRAPHIC
BEST BOUTIQUE WINDOW
BEST WIDNOW GRAPHIC
BEST INTERNATIONAL WINDOW
BEST NON FASHION RETAIL CONCEPT
BEST USE OF MANNEQUINS IN A MULTIPLE
BEST WINDOW IN A MULTIPLE DEPARTMENT STORE
BEST INSTORE VM SOLUTION
BEST WINDOW IN A MULTIPLE
RETAIL FOCUS READER'S CHOICE AWARD
BEST CHRISTMAS WINDOW IN A MULTIPLE DEPARTMENT STORE
BEST STORE CONCEPT
BEST CHRISTMAS INTERIOR
BEST CHRISTMAS WINDOW IN AN INDEPENDENT
BEST CHRISTMAS WINDOW IN A MULTIPLE
BEST WINDOW IN AN INDEPENDENT
BEST USE OF MANNEQUINS IN AN INDEPENDENT
vmanddisplayawards.com
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz