Dzisiaj prezentujemy najlepsze praktyki z zakresu visual merchandisingu w 2016 roku wybrane w konkursie VM&Disoplay Awards. Co wyróżnia zwycięskie  aranżacje? Przede wszystkim ogromna kreatywność, wykorzystanie najnowszych trendów w visual merchandisingu, wykorzystanie pozornie typowych materiałów w sposób zaskakująco atrakcyjny,interaktywność aranżacji czy zaskakujące, często nietypowe historie opowiadane za pomocą aranżacji, dekoracji, kompozycji...
BEST USE OF INSTORE GRAPHIC
BEST BOUTIQUE WINDOW
 BEST WIDNOW GRAPHIC 
 BEST INTERNATIONAL WINDOW
BEST NON FASHION RETAIL CONCEPT 
BEST USE OF MANNEQUINS IN A MULTIPLE 
BEST WINDOW IN A MULTIPLE DEPARTMENT STORE 
 BEST INSTORE VM SOLUTION
 BEST WINDOW IN A MULTIPLE
RETAIL FOCUS READER'S CHOICE AWARD
 BEST CHRISTMAS WINDOW IN A MULTIPLE DEPARTMENT STORE 
 BEST STORE CONCEPT
 BEST CHRISTMAS INTERIOR
 BEST CHRISTMAS WINDOW IN AN INDEPENDENT
 BEST CHRISTMAS WINDOW IN A MULTIPLE
 BEST WINDOW IN AN INDEPENDENT
 BEST USE OF MANNEQUINS IN AN INDEPENDENT
vmanddisplayawards.com 



















Brak komentarzy:
Prześlij komentarz