piątek, 9 grudnia 2016

Z SERII POROZMAWIAJMY O WITRYNACH ... THE BEST PRACTICES IN 2016 (VM&DISPLAY AWARDS)

Dzisiaj prezentujemy najlepsze praktyki z zakresu visual merchandisingu w 2016 roku wybrane w konkursie VM&Disoplay Awards. Co wyróżnia zwycięskie  aranżacje? Przede wszystkim ogromna kreatywność, wykorzystanie najnowszych trendów w visual merchandisingu, wykorzystanie pozornie typowych materiałów w sposób zaskakująco atrakcyjny,interaktywność aranżacji czy zaskakujące, często nietypowe historie opowiadane za pomocą aranżacji, dekoracji, kompozycji...

BEST USE OF INSTORE GRAPHIC

BEST BOUTIQUE WINDOW
 BEST WIDNOW GRAPHIC

 BEST INTERNATIONAL WINDOW

BEST NON FASHION RETAIL CONCEPT

BEST USE OF MANNEQUINS IN A MULTIPLE

BEST WINDOW IN A MULTIPLE DEPARTMENT STORE
 BEST INSTORE VM SOLUTION
 BEST WINDOW IN A MULTIPLE
RETAIL FOCUS READER'S CHOICE AWARD
 BEST CHRISTMAS WINDOW IN A MULTIPLE DEPARTMENT STORE
BEST INSTORE BRANDING


MOST OUTSTANDING FEATURE/PROP

 BEST STORE CONCEPT
 BEST CHRISTMAS INTERIOR
 BEST CHRISTMAS WINDOW IN AN INDEPENDENT
 BEST CHRISTMAS WINDOW IN A MULTIPLE
 BEST WINDOW IN AN INDEPENDENT
 BEST USE OF MANNEQUINS IN AN INDEPENDENT
vmanddisplayawards.com


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...