piątek, 10 lutego 2017

SS 2017 - POWDERED RAINBOW

Rozpoczynając wiosenny sezon (a raczej wzywając go), w pierwszej odsłonie, zwracamy uwagę na wielość subtelnych delikatnych odsłon takich kolorów jak błękit, żółcienie, róże, beże, turkusy, pomarańcze... To one będą królowały na wybiegach i ulicach modowych miast na wiosnę tego roku. Subtelne różnice, niemal niezauważalne zaznaczą się w rozbieleniu lub  zgaszeniu danej barwy. Pojawią się zarówno w monochromatycznych stylizacjach jak również jako świetna propozycja do zestawiania z wiosennymi bielami czy beżami.
Dla kontrastu dodaliśmy standardowe czernie i biele (wiecznie modne), a także odrobinę chłodnego srebra. 



piątek, 9 grudnia 2016

Z SERII POROZMAWIAJMY O WITRYNACH ... THE BEST PRACTICES IN 2016 (VM&DISPLAY AWARDS)

Dzisiaj prezentujemy najlepsze praktyki z zakresu visual merchandisingu w 2016 roku wybrane w konkursie VM&Disoplay Awards. Co wyróżnia zwycięskie  aranżacje? Przede wszystkim ogromna kreatywność, wykorzystanie najnowszych trendów w visual merchandisingu, wykorzystanie pozornie typowych materiałów w sposób zaskakująco atrakcyjny,interaktywność aranżacji czy zaskakujące, często nietypowe historie opowiadane za pomocą aranżacji, dekoracji, kompozycji...

BEST USE OF INSTORE GRAPHIC

BEST BOUTIQUE WINDOW
 BEST WIDNOW GRAPHIC

wtorek, 6 grudnia 2016

ZNALEZIONE, PODPATRZONE: PRZEOBRAŻENIA NATHALIE CROQUET

Co prawda prezentowane zdjęcia nie są aktualne, jednak z premedytacją chcemy je pokazać. Dlaczego? Ponieważ to świetna parafraza zdjęć znanych kampanii - stylistka realizując projekt "SPOOF" wcieliła się w rolę najlepszych modelek w słynnych kampaniach reklamowych. Efekt zaskakujący, metamorfoza bezbłędna. Te same ubrania i dodatki, ten sam makijaż i te same pozy, emocje, wyraz twarzy... Po prostu świetna robota! 
Autorem zdjęć jest Daniel Schweizer.



piątek, 2 grudnia 2016

Z SERII POROZMAWIAJMY O WITRYNACH ... CHRISTMAS ON THE WAY!

W dzisiejszej odsłonie naszego bloga rządzą kolory, błyskotki i szalone bogactwo związane ze zbliżającymi się Świętami. W jednym miejscu zebraliśmy niebanalne i instygujące interpretacje świątecznych tematów na witrynach z całego świata.



piątek, 18 listopada 2016

RICCARDO GUASCO - "BO ILUSTRACJA JEST JAK POEZJA..."

Riccardo Guasco „Rick” to włoski malarz i ilustrator - rocznik 1975.  Rysuje i maluje wszystko, co widzi wokół siebie - rzeczy codzienne, błahe, na które wiele osób nie zwraca nawet uwagi.  Jego prace są nietuzinkowe, mocno zakorzenione w historii grafiki i ilustracji, inspirowane twórczością takich artystów jak Picasso, Depero, Munari czy Rodari.  Guasco często nawiązuje do starych, włoskich kreskówek. Traktuje rysunek w pewnym sensie jako formę poezji. Przy pomocy prostej linii i zawężonej, zgaszonej palety uzyskuje lekką, przyjemną dla oka odbiorcy formę, w której dominują uproszczone, pozornie niedbałe bryły. Jego prace można spotkać  w kampaniach reklamowych, magazynach, książkach, kalendarzach a także na kartach do gry.



środa, 16 listopada 2016

Z SERII POROZMAWIAJMY O WITRYNACH ... ZIMOWE (I NIE TYLKO ZIMOWE) WARIACJE!

Co prawda za oknem jeszcze mamy piękną, ciepłą jesień ale światowe witryny już zwiastują to co nieuchronne - mroźne, zimowe dni. W naszym raporcie, nie tylko zimowym, prezentujemy ciekawe rozwiązania, które pojawiły się na naszych  ulubionych witrynach.



piątek, 11 listopada 2016

“BLOW ME AWAY” - KREATYWNOŚĆ "MADE IN POLAND"


Dzisiaj wpis inny niż wszystkie. Inny ponieważ dotyczy realizacji autorstwa osoby, którą miałam przyjemność poznać w Szkole Visual Merchandisingu w Krakowie -  osoby nietuzinkowej, kreatywnej a przede wszystkim posiadającej mocny potencjał do pracy w visual merchandisingu. Małgosia Botor, pracując jako Shop Window Designer dla marki Sinsay, zaprojektowała i zrealizowała witrynę "Blow me away", która swoją odsłonę miała we wrześniu w Poznaniu, przy ulicy Półwiejskiej  2. Trójwymiarowa koncepcja oparta na iluzji ruchu, pozornej dynamice i intrygujących rekwizytach (rozbita wieża z szuflad, obrazki - ramki) wpisuje się w międzynarodowy trend "Artisian". Całość zachowana w zawężonej kolorystyce co z jednej strony jest dość odważne, a z drugiej buduje nietypowy dla polskich witryn obraz. Świetna kompozycja poszczególnych elementów, gra światła i cieni, brak przeładowania,  w pewnym sensie czystość ekspozycji sprawiają, że witryna zwraca uwagę i intryguje a na pewno nie pozwala przejść obojętnie.
Przy tworzeniu tej witryny Małgosi pomagała zaproszona do współpracy artystka Margaret West - znana w Holandii stylistka i projektantka mody, związana w przeszłości zawodowo z showroomem firmy Hans Boodt Mannequins, słynącej ze świetnych manekinów i spektakularnych prezentacji na targach Euroshop.



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...