wtorek, 2 czerwca 2015

WYPRZEDAŻ, SALE, SALDI, PRODAJA, PREDAJ, FÖRSÄLJNING, VENTE ...

Już za moment szalony czas wyprzedaży - ponownie nasze okna sklepowe krzyczeć będą poprzez czerwono-białe grafiki. Czy kolor czerwony to najlepszy i jedynie słuszny wybór na komunikację wyprzedaży? Czy będąc kolejną marką, która realizuje tę dość przewidywalną politykę komunikacji uda się zaintrygować klienta i zwrócić jego uwagę? A może tak zaskoczyć go ciekawie przygotowaną witryną, która subtelniej ale skutecznie zaprosi na zakupy? Zmiana kolorystyki lub kompletnie inny pomysł na kompozycję elementów na witrynie przyniesie witrynie świeżość a także prawdopodobnie zaskoczy przechodzących obok klientów, którzy już nauczyli się funkcjonować w naszej "czerwono wyprzedażowej"  przestrzeni. Zapraszamy na krótki raport związany z tematyką wyprzedaży - a w nim kontrasty czerni i bieli, minimalizm, ciekawie wykorzystana włóczka czy zaskakujące kompozycje zegarów...











 pinerest.com
#KS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...