Branding stał się ostatnio jednym z
najważniejszych aspektów budowania świadomości marki. To nie
tylko ładnie wyglądające logo, wizytówki czy pudełeczka, ale
także demonstracja estetyk i jakości jaką chce reprezentować
dana firma. Coraz większe przywiązywanie wagi do identyfikacji
wizualnej sprawiło, że stała się ona nową dziedzina sztuki,
oddzielnym działem grafiki użytkowej. Jak na nowy nurt przystało również w
nim musiały pojawić się trendy i widoczne dążenie do uzyskania
konkretnych efektów i wrażeń estetycznych. Zapraszamy zatem na małe podsumowanie
najważniejszych trendów jakie obowiązują obecnie w brandingu. Projektanci stawiają tutaj przede wszystkim na prostą, ciekawą
formę opakowań i ażurowe powierzchnie, a w grafikach dominują
hiperrealistyczne rysunki oraz stylizowane na odręczne szkice motywy
organiczne.
bardzo interesujący post, oby takich więcej :)
OdpowiedzUsuńdziękujemy !
OdpowiedzUsuń