poniedziałek, 4 maja 2015

KILKA SŁÓW O TRENDACH W GRAFICE - IDENTYFIKACJA WIZUALNA

Branding stał się ostatnio jednym z najważniejszych aspektów budowania świadomości marki. To nie tylko ładnie wyglądające logo, wizytówki czy pudełeczka, ale także demonstracja estetyk i jakości jaką chce reprezentować dana firma. Coraz większe przywiązywanie wagi do identyfikacji wizualnej sprawiło, że stała się ona nową dziedzina sztuki, oddzielnym działem grafiki użytkowej. Jak na nowy nurt przystało również w nim musiały pojawić się trendy i widoczne dążenie do uzyskania konkretnych efektów i wrażeń estetycznych. Zapraszamy zatem na małe podsumowanie najważniejszych trendów jakie obowiązują obecnie w brandingu. Projektanci stawiają tutaj przede wszystkim na prostą, ciekawą formę opakowań i ażurowe powierzchnie, a w grafikach dominują hiperrealistyczne rysunki oraz stylizowane na odręczne szkice motywy organiczne.










#KS

2 komentarze:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...