To jak zostanie wyeksponowany produkt ma ogromne znaczenie dla jego sprzedaży. Pomysł na prezentację, dopasowanie kolorów, fasonów, akcent na najciekawsze modele to bardzo ważne elementy właściwej aranżacji. Liczy się także przejrzystość a więc optymalna ilość (nie za dużo, nie za mało) oraz właściwa kompozycja. Ważne aby klient zechciał zatrzymać się przed naszą prezentacją i zobaczyć co dla niego przygotowaliśmy. A klient zechce jeżeli ciekawie zaaranżujemy przestrzeń, zaproponujemy dobre połączenia kolorów, atrakcyjne zestawienia stylizacyjne a przede wszystkim nie zapchamy szafy zbyt dużą ilością ubrań czy akcesoriów, które będą spadać z wieszaków czy pólek przy próbie przeglądania czy wyciągania interesującego modelu. Należy pamiętać o tym, że wykorzystanie każdego "cm2" na upchanie towaru często daje zupełnie odwrotny efekt niż oczekiwaliśmy. Dobrą praktyką jest także nadanie aranżacji indywidualnego charakteru, który będzie kojarzony z konkretna marką. Może to być sposób prezentacji lub pomysł na aranżacje imagowe, które świetnie zwracają uwagę klientów.
Poniżej krótki raport ciekawych i naszym zdaniem dobrych praktyk prezentacji produktu.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz