sobota, 9 lutego 2013

VISUAL MERCHANDISING: DOBRY VM TO PODSTAWA

To jak zostanie wyeksponowany produkt ma ogromne znaczenie dla jego sprzedaży. Pomysł na prezentację, dopasowanie kolorów, fasonów, akcent na najciekawsze modele to bardzo ważne elementy właściwej aranżacji. Liczy się także przejrzystość a więc optymalna ilość (nie za dużo, nie za mało) oraz właściwa kompozycja. Ważne aby klient zechciał zatrzymać się przed naszą prezentacją i zobaczyć co dla niego przygotowaliśmy. A klient zechce jeżeli ciekawie zaaranżujemy przestrzeń, zaproponujemy dobre połączenia kolorów, atrakcyjne zestawienia stylizacyjne a przede wszystkim nie zapchamy szafy zbyt dużą ilością ubrań czy akcesoriów, które będą spadać z wieszaków czy pólek przy próbie przeglądania czy wyciągania interesującego modelu. Należy  pamiętać o tym, że wykorzystanie każdego "cm2" na upchanie towaru często daje zupełnie odwrotny efekt niż oczekiwaliśmy. Dobrą praktyką jest także nadanie aranżacji indywidualnego charakteru, który będzie kojarzony z konkretna marką. Może to być sposób prezentacji lub pomysł na aranżacje imagowe, które świetnie zwracają uwagę klientów.
Poniżej krótki raport ciekawych i naszym zdaniem dobrych praktyk prezentacji produktu.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...