Mają na celu zwiększenie zainteresowania, zaintrygowanie, zaskoczenie klienta. Są również mocnym komunikatorem charakteru marki. Aranżacje imagowe to jedne z bardziej kreatywnych aranżacji, które stosuje się w miejscach, które z różnych względów są słabe sprzedażowo (wyższe partie półek, kąty etc.) lub po prostu na witrynach sklepowych (są niedostępne dla klienta). Świetnie sprawdza się także w miejscach, w których aranżacja mogłaby być zbyt monotonna i nie zwróciłaby pożądanej uwagi klienta.
Najczęściej tego typu prezentacje mamy szansę oglądać w sklepach, które oferują produkt casualowy, a więc bardziej codzienny, wygodny, pozwalający na przeróżne zabawy ubraniami (jeansy, t-shirty, casualowe koszule, akcesoria). Pomocne w tego typu ekspozycji będą wszelkiego rodzaju ciekawe, "casualowe" dekoracje - walizki, skrzynie, maszyny, książki, globusy, drabinki, drewno i wiele, wiele innych elementów.
Poniżej nasz krótki raport ciekawych, naszym zdaniem aranżacji imagowych.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz