poniedziałek, 9 maja 2016

SS 2016 - TOTAL LOOK


Całe w jedwabiach, koronkach czy wzorzystych czy błyszczących tkaninach. Total look króluje na wiosennych wybiegach. Ten mocno charakterystyczny pomysł na sylwetkę to drugi, obok minimalizmu i sterylności (tutaj) mocny trend pojawiający się tej wiosny. Zapraszamy na kolejną odsłonę.



piątek, 29 kwietnia 2016

MHS W WIELKIM MIEŚCIE - MUDE / LIZBONA

Bardzo ciekawe miejsce na mapie Lizbońskich zabytków i muzeów. Warte zobaczenie nie tylko ze względu na bardzo interesujące wystawy, ale także świetną architekturę. Muzeum mieści się blisko plaż, w dawnej siedzibie centrali portugalskiego banku - miejscu kultowym, surowym, które stanowi niebanalne tło dla wystaw o tematyce designu, mody, sztuki, historii. Spotkać tu można sylwetki m.in. takich twórców jak J.P. Gaultier, Yves Saint Laurent, J. Galliano, Le Corbusier, P. Stark etc. 
Kilka miesięcy temu odwiedziliśmy 2 wystawy - jedną z nich była historia portugalskiego lotnictwa uwzględniająca mocny akcent historii ubiorów dedykowanych załodze samolotu - od pilotów do stewardess.



czwartek, 21 kwietnia 2016

MHS W WIELKIM MIEŚCIE - KOPENHAGA



Kolejny, fotograficzny raport z naszego spotkania z Kopenhagą - kilka witryn, trochę detali i małe podglądactwo wnętrz złapane podczas długiego spaceru nocą głównymi ulicami miasta.


poniedziałek, 28 marca 2016

SS 2016 - ESSENCE OF STYLE

Piękne, proste formy, minimalizm w łączeniach barw, surowość, niemal sterylność, świetne konstrukcje, zachowawczość w dobrym stylu, męskie inspiracje, misterne kompozycje, bielizna w roli głównej - przedstawiamy I część wiosennych trendów. Tę bardziej tajemniczą ale i dystyngowaną, mocno męską ale jednocześnie nieznośnie kobiecą...



poniedziałek, 21 marca 2016

MHS W WIELKIM MIEŚCIE - MAGASIN / KOPENHAGA


 
Z małym opóźnieniem  publikujemy nasz  raport z wyjazdu do Kopenhagi. Tym razem dość kultowe dla tego miasta centrum handlowe Magasin, którego korzenie sięgają jeszcze XIX wieku. Centrum jest częścią większej sieci Magasin du Nord. Magasin oferuje swoim klientom kompleksową, multibrandową podróż przez zakupy - różnorodność oferty przeplata się z ciekawymi akcentami visual merchandisingu - atrakcyjne skupiska manekinów (na wzór małych witryn wewnętrznych), ciekawe elementy dekoracyjne (kubiki, kuwety, standy, grafiki, książki, magazyny etc.), nietuzinkowe elementy ekspozycyjne. Oczywiście najmocniej przykuwają zewnętrzne witryny sklepowe - jest sporo okien więc możliwości aranżacji również są duże. Fajny adres na mapie zakupowej Kopenhagi...

piątek, 4 marca 2016

SS 2016 - FOCUS ON COLOR

Zaklinamy wiosnę. Tęsknimy za słońcem i ciepłem. Dlatego, oczekując na lepsze, cieplejsze i bardziej słoneczne czasy prezentujemy nasz pierwszy wiosenny raport.  Tradycyjnie zaczynamy od kolorów - stawiamy na delikatne żółcienie i zielenie, odcienie brzoskwini, turkusy oraz  monochromatyczne zestawienia szarości. Nie możemy też zapomnieć o najmodniejszym ponoć w tym roku romansie różu i niebieskości. Zapraszamy...



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...