wtorek, 5 lutego 2013

NOWE TERMINY SZKOLEŃ - 2013


Ustaliliśmy kalendarz szkoleń na I półrocze 2013 roku. Zapraszamy do zapoznania się z planem szkoleń a szczegóły dotyczące każdego tematu już wkrótce na naszych stronach internetowych (www, facebook, blog). Jak zwykle liczymy na kreatywną, sympatyczna atmosferę i dużo pozytywnej energii.  W planach są także nowe tematy i nowe pomysły na szkolenia i warsztaty. 

Bądźmy w kontakcie.
Wszystkie pytania prosimy kierować na adres mailowy: szkolenia@mhshowroom.com.pl




WYBRANE STYLIZACJE SESJI ZDJĘCIOWYCH
WYBRANE REALIZACJE VM

poniedziałek, 4 lutego 2013

ZIMOWY MAGAZYN MODA&STYL

A w nim nasze stylizacje w obiektywie Borysa Makary. W zimowej odsłonie główną role odegrały ciepłe futrzaki w połączeniu z mocnym kolorem i różnorodną fakturą tkanin.






Photo: Borys Makary / Winnow Photo Model: Dagmara / Mango Models Stylist: Monika Harłacz /mhshowroom Stylist assistant: Paulina Ślaska, Agata Bielecka/ mhshowroom Make up: Joanna Stawowy Hair: Tymoteusz Pięta Assistant:Paweł Grabowski

SS 2013: MAŁE CO NIE CO CZYLI WIOSENNE AKCESORIA

Akcesoria to nieoceniony dodatek kobiecej (i nie tylko) sylwetki. To często właśnie atrakcyjna torebka, niebanalna biżuteria czy nietypowe buty dodają stylizacji charakteru, definiują styl.  W wiosenno-letnim sezonie akcesoria są synonimem głównych trendów w kolorystyce, materiale czy wzorach.  Dominują biele, pudry, pastele oraz złoto a także kolory bardziej wyraźne, mocne, w kontrastowych odsłonach. Akcesoria takie jak buty, torebka już od dłuższego czasu mogą i z powodzeniem pełnią funkcje biżuteryjną - i to się nie zmieni, przynajmniej w tym sezonie. Nawet drobne torebki, noszone niczym pudełka nie pozostaną nie zauważone.



czwartek, 31 stycznia 2013

VISUAL MERCHANDISING: WIOSNA, WIOSNA ACH TO TY!

Pierwsze oznaki wiosny właśnie zaglądają nam do biura - ostatni dzień stycznia zapowiada się słonecznie i bardzo ciepło jak na ten moment w kalendarzu. Już niedługo na witrynach sklepowych także zagoszczą dekoracje zwiastujące najbardziej wyczekiwaną porę roku. 
Poniżej krótki, wizualny raport o elementach, które mogą pomóc zaprosić wiosnę do naszych sklepów - elementy, które świetnie sprawdzą się zarówno na witrynach jak i we wnętrzach. Oczywiście to tylko garstka tego co mamy do dyspozycji. Przypominamy także o aktualnych trendach w aranżacji okien wystawowych: rysunek, grafika, przekaz tekstowy, elementy stricte domowe, kolorowe kwiaty, barwy pastelowe. Najmodniejszym kolorem tej wiosny ma być słoneczny, bardzo optymistyczny żółty.




poniedziałek, 28 stycznia 2013

VISUAL MERCHANDISING: INTERAKTYWNIE

Od dłuższego czasu obserwujemy mocny trend na różnego rodzaju multimedia, które pojawiają się w sklepach - zarówno na witrynach jak i we wnętrzach.  Te współczesne zdobycze techniki zostały  docenione także na ostatnich targach Euroshop w Dusseldorfie w 2011 roku. Stoiska z ekranami dotykowymi, wirtualnymi przymierzalniami czy interaktywnymi podłogami wzbudzały ogromne zainteresowania. Dziś prezentujemy kilka możliwości, które daje nam nasz rodzimy interaktywny rynek.

PODŁOGA INTERAKTYWNA to innowacyjny nośnik, obok którego nikt nie przejdzie obojętnie. Produkt ten zmienia każdą podłogę w dowolną animację, grę lub reklamę, która reaguje na ruch przechodzących osób. Multimedialna podłoga pozwoli przedstawić produkt lub markę w sposób, który przyciągnie uwagę każdego przechodzącego!

Obsługa podłogi interaktywnej iFoot jest bardzo prosta. Nie trzeba używać klawiatury ani myszki, wystarczy specjalny pilot.

W przestrzeniach sklepowych nadaje się idealnie jako element zapraszający klientów do udziału w promocjach, wskazujący interesujące oferty, czy proponujący chwilę rozrywki, gry albo zabawy na wolnej lub właśnie aranżowanej powierzchni. Jest także cennym narzędziem wspierającym bieżące aktywności marketingowe sklepu. Dostępna jest także w wersji przenośnej, gdzie wkomponowana w półki sklepowe może jako element POS, zachęcać do zakupu konkretnego produktu. 
 





piątek, 25 stycznia 2013

ZAPAKOWANE Z POMYSŁEM #2

Pora na rundę drugą!



ZAPAKOWANE Z POMYSŁEM #1

Czasem bardzo proste, minimalistyczne, surowe. Innym razem intrygujące, niecodzienne, zupełnie zaskakujące. Opakowania mają coraz większe znaczenie. Świetnie sprawdzi się tu zasada: jak cię widzą, tak cię kupują. Klient coraz częściej zwraca uwagę na to w jaki sposób produkt, który nabył zostaje mu przekazany. Czasy, w których sprzedawca niedbale składa koszule wrzucając ją do torby zakupowej powinny zostać odesłane do lamusa.   Coraz częściej stosuje się  ciekawe opakowania aby zwrócić uwagę na konkretny produkt bądź podkreślić jego charakter i wyjątkowość. Drewniane skrzynki, tekturowe tuby, "torby śniadaniowe", probówki - fiolki, puszki, worki, kubełki... Co tylko kreatywna głowa wymyślić potrafi. 
Zapraszamy na nasz mały raport!


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...