Od dłuższego czasu obserwujemy mocny trend na różnego rodzaju multimedia, które pojawiają się w sklepach - zarówno na witrynach jak i we wnętrzach. Te współczesne zdobycze techniki zostały docenione także na ostatnich targach Euroshop w Dusseldorfie w 2011 roku. Stoiska z ekranami dotykowymi, wirtualnymi przymierzalniami czy interaktywnymi podłogami wzbudzały ogromne zainteresowania. Dziś prezentujemy kilka możliwości, które daje nam nasz rodzimy interaktywny rynek.
PODŁOGA INTERAKTYWNA to innowacyjny nośnik, obok
którego nikt nie przejdzie obojętnie. Produkt ten zmienia każdą podłogę w
dowolną animację, grę lub reklamę, która reaguje na ruch
przechodzących osób. Multimedialna podłoga pozwoli przedstawić produkt lub
markę w sposób, który przyciągnie uwagę każdego przechodzącego!
Obsługa podłogi interaktywnej iFoot jest bardzo prosta. Nie trzeba używać klawiatury
ani myszki, wystarczy specjalny pilot.
W przestrzeniach
sklepowych nadaje się idealnie jako element zapraszający klientów do udziału w
promocjach, wskazujący interesujące oferty, czy proponujący chwilę rozrywki,
gry albo zabawy na wolnej lub właśnie aranżowanej powierzchni. Jest także
cennym narzędziem wspierającym bieżące aktywności marketingowe sklepu. Dostępna
jest także w wersji przenośnej, gdzie wkomponowana w półki sklepowe może jako
element POS, zachęcać do zakupu konkretnego produktu.