Pasy, motywy etniczne, abstrakcyjne plamy barw, nadruki owocowe... pełna paleta do wyboru. Tegoroczne trendy dotyczące deseni dają nam ogromną swobodę w wyborze, zachęcają do zabawy i eksperymentowania. Dzisiaj jesteś delikatną, romantyczną dziewczynką z bukietem kwiatów, jutro możesz zaskoczyć awangardową mieszanką wzorów.
KWIATY są nieodłącznym elementem lata i nie może ich zabraknąć na wybiegach. Przybierają rożne formy - od bardzo realistycznych nadruków po niesamowite, malarskie plamy o charakterze jedynie przypominającym kwiaty. Raz monochromatyczne, delikatne, innym razem drapieżne, o nasyconych, kontrastowych kolorach - były, są i będą inspiracją jeszcze przez wiele sezonów.
PASY to"must have" tego sezonu - duże, widoczne, mocne, kontrastowe, "szatkujące" sylwetkę na wiele części. Świetnie łączą się w zestawy z jednolitymi tkaninami ale pozwalają także na eksperymenty modowe z innymi wzorami.
poniedziałek, 30 maja 2011
piątek, 27 maja 2011
Z SERII MHS POLECA "SHOPPING, ARCHITECTURE NOW"
My jako grupa uzależnionych od drukowanych książek proponujemy kolejną, rewelacyjną, przywiezioną z targów Euroshop 2011 publikację. Tym razem prosimy o uwagę architektów i visual merchandiserów... To przede wszystkim dla nich ta pozycja może okazać się ogromnym źródłem inspiracji. Książka prezentuje najciekawsze dokonania w projektowaniu miejsc komercyjnych, chociaż to słowo w tym przypadku brzmi zupełnie surrealistycznie...
poniedziałek, 11 kwietnia 2011
SZKOLENIA MHSHOWROOM W SĄSIEDZTWIE KRAKOWSKICH SUKIENNIC!
Zgodnie z zapowiedzią uchylamy rąbka tajemnicy...
Najbliższe szkolenia naszej firmy odbędą się w niezwykłym miejscu, które od niedawna gości na mapie Krakowa. Rynek 29 Art&Work to wyjątkowe miejsce, zarządzane przez wyjątkowych, otwartych i pomysłowych ludzi.
Sami sprawdźcie. Dla zainteresowanych podajemy kontakt do strony www.rynek29.pl.
A my przypominamy o naszych najbliższych terminach - szczegóły po kliknięciu na poniższe linki:
16-17.05 PODSTAWY STYLIZACJI - I STOPIEŃ
Poznaj najnowsze narzędzie i zasady w stylizacji, dowiedz się czym jest kolor i jak zestawiać ze sobą różnorodne barwy. Czy czerń rzeczywiście jest kolorem uniwersalnym pasującym do każdego z nas? Przekonaj się jak łatwo, za pomocą kilku sztuczek związanych z zastosowaniem właściwego koloru, fasonu i dodatków poprawić wygląd sylwetki. Poznaj najnowsze trendy w modzie i zobacz jak je interpretować...
13-14.06 PODSTAWY VISUAL MERCHANDISINGU - I STOPIEŃ
Dowiedz się więcej na temat bardzo modnej ostatnio branży visual merchandisingu - czym jest i jakiego obszaru dotyczy, jakie są możliwości zawodowe. Dowiedz się jak właściwie eksponować produkt w sklepie oraz jak zaprojektować atrakcyjną i przyciągającą uwagę witrynę sklepową...
Szkolenia prowadzi: Monika Harłacz
- visual merchandiser, projektant ubioru, stylista
- współtwórca butiku opublikowanego na łamach prestiżowego magazynu Retail Design International
- wykładowca visual merchandisingu (Pierwsza w Polsce Szkoła Visual Merchandisingu - Krakowskie Szkoły Artystyczne)
- wykładowca tendencji w modzie (Szkoła Artystycznego Projektowania Ubioru - Krakowskie Szkoły Artystyczne)
- wykładowca stylizacji (Art Color Models)
- autorka publikacji na temat visual merchandisingu (m.in. Rynek Mody, Visual Communication, Moda Damska, Moda Męska, Fashion Business, Magazyn Mody Intymnej)
- trener wielu szkoleń z zakresu visual merchandisingu oraz stylizacji (m.in. Click Fashion, Reserved, Big Star, Bialcon, Gatta, Luxottica Poland, Key, Intermoda Fashion)

środa, 30 marca 2011
Kobiety są z Wenus, mężczyźni z Marsa…
Visual merchandising w subiektywnym spojrzeniu mężczyzn
![]() |
VISTULA |
O różnicach pomiędzy kobietami i mężczyznami napisano już setki artykułów. Temat ten ma swoje odzwierciedlenie w wielu badaniach naukowych. To że „oni” są z marsa a „my” z Wenus też wiadomo nie od dzisiaj.
Czy także w sklepach mężczyźni wykazują zupełnie odmienne zachowania? Czy mają inne oczekiwania, potrzeby? Podejście mężczyzn do tej sfery życia zmienia się w ostatnich dekadach znacząco. Zmieniła się bowiem sytuacja socjologiczna i ekonomiczna społeczeństwa. Zmieniają się także role społeczne i życiowe. Kiedyś to panie „grały pierwsze skrzypce” w ubieraniu swoich mężczyzn. Obecnie sprawa wygląda nieco inaczej. Ogromny wpływ na te zmiany ma m.in. zjawisko singli, których grupa zarówno wśród kobiet jak i mężczyzn utrzymuje się na dość wysokim poziomie. Ponadto w dobie ogromnej roli jaką przypisuje się wizerunkowi mężczyźni coraz częściej zwracają uwagę na swój wygląd, dobór właściwych kolorów czy odpowiedniej garderoby na różne okazje. Zaczynają korzystać z porad sprzedawców (tych, którzy wzbudzają zaufanie), znajomych kobiet czy nawet profesjonalnych stylistów. Mają też, jak się często okazuje, sporą wiedzę na temat tego co się nosi, co jest modne, w co warto zainwestować. Dzisiaj mężczyzna staje się klientem, o którego też się zabiega, któremu poświęca się więcej uwagi niż kiedyś ale też więcej miejsca w sklepie. Chociaż bezapelacyjnie bardziej zakochanymi w zakupach są nadal kobiety.
wtorek, 29 marca 2011
Z SERII MHS POLECA "MINIMALISM AND FASHION"
Niecodzienne spojrzenie na temat, zaskakujące interpretacje, piękne fotografie ... Ewolucja relacji i oddziaływań pomiędzy sztuką, architekturą, modą...
"What you see is what you see" - Frank Stella
sobota, 5 marca 2011
NASZA (MHSHOWROOM/MORPHO STUDIO) REALIZACJA W MAGAZYNIE RETAIL DESIGN INTERNATIONAL
Targi Euroshop 2011 pod wieloma względami okazały się wspaniałym wyjazdem... Jednym z nich była ogromna niespodzianka - długo wyczekiwana publikacja w prestiżowym magazynie RETAIL DESIGN INTERNATIONAL, którego redaktorem naczelnym jest sam profesor MARTIN M. PEGLER.
Butik Christies (Kraków, Zwierzyniecka 22), który powstał w 2010 roku zyskał uznanie i został zaprezentowany na łamach RDI obok realizacji takich brandów jak TOP SHOP, SELFRIDGES SHOE GALLERY, s.OLIVER, TOMMY HILFIGER i wielu innych znakomitych marek.
wtorek, 1 marca 2011
EUROSHOP 2011 - największe targi visual merchandisingu...
![]() | |||||||||||
BONAMI |
Największe targi visual merchandisingu EUROSHOP w Dusseldorfie powoli dobiegają końca.
Kolejny raz przyciągnęły tłumy z całego świata... Pokazały również pokazały jak ważną dziedziną jest VM i to nie tylko w sektorze fashion ale w całej strefie sprzedaży.
Kolejny raz przyciągnęły tłumy z całego świata... Pokazały również pokazały jak ważną dziedziną jest VM i to nie tylko w sektorze fashion ale w całej strefie sprzedaży.
Ogromne powierzchnie na tydzień zapełniły się propozycjami z zakresu projektowania wnętrz, wyposażenia sklepów, materiałów POS oraz komunikacji. Mogliśmy podziwiać przepiękne stoiska z dekoracjami VM, ciekawe ekspozycje manekinów, które projektowane z niezwykłą dbałością o szczegół i estetykę inspirowały i zatrzymywały na dłużej... Wspaniałym doświadczeniem okazały się rozmowy z ludźmi, którzy na co dzień odpowiadają za wystrój wnętrz i witryn największych brandów na świecie.
Tegoroczne targi nie były jednak zaskoczeniem w kwestii tendencji na kolejne lata - królowały multimedia, interaktywna komunikacja oraz coraz mocniejszy trend eco...
Subskrybuj:
Posty (Atom)