|
BONAMI | | | | | | | | | | | |
Największe targi visual merchandisingu EUROSHOP w Dusseldorfie powoli dobiegają końca.
Kolejny raz przyciągnęły tłumy z całego świata... Pokazały również pokazały jak ważną dziedziną jest VM i to nie tylko w sektorze fashion ale w całej strefie sprzedaży.
Ogromne powierzchnie na tydzień zapełniły się propozycjami z zakresu projektowania wnętrz, wyposażenia sklepów, materiałów POS oraz komunikacji. Mogliśmy podziwiać przepiękne stoiska z dekoracjami VM, ciekawe ekspozycje manekinów, które projektowane z niezwykłą dbałością o szczegół i estetykę inspirowały i zatrzymywały na dłużej... Wspaniałym doświadczeniem okazały się rozmowy z ludźmi, którzy na co dzień odpowiadają za wystrój wnętrz i witryn największych brandów na świecie.
Tegoroczne targi nie były jednak zaskoczeniem w kwestii tendencji na kolejne lata - królowały multimedia, interaktywna komunikacja oraz coraz mocniejszy trend eco...
MANEKINY
Nadal obserwujemy dwie tendencje wśród manekinów postaciowych - realistyczne oraz bardziej bądź mniej futurystyczne. Zmieniają się jednak proporcje. Wydaje się, że większą uwagę poświęcono modelom odbiegającym od rzeczywistości - o delikatnie zarysowanej twarzy lub ledwo widocznej geometryzacji sylwetki. Dość często powtarzał się motyw smukłego, niemal "wychudzonego" manekina z niebotycznie długimi nogami i przepiękną łabędzią szyją... Popularne okazały się także manekiny matowe czy pozornie niedbale wykończone. Dużym zainteresowaniem cieszyły się także manekiny krawieckie - w stylu retro, patchworkowe, obszyte jeansem czy jutą...
fot:mhshowroom.com.pl
|
COFRAD MANNEQUINS |
|
|
COFRAD MANNEQUINS |
|
COFRAD MANNEQUINS |
|
COLOURFUL MANNEQUINS, ABC MANICHINI |
|
ABC MANICHINI |
|
ABC MANICHINI |
|
HANS BOODT MANNEQUINS |
|
HANS BOODT MANNEQUINS |
|
VISION MANNEQUINS |
|
WINDOW MANNEQUINS |
fot: mhshowroom.com.pl
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz