Euroshop w Dusseldorife to miejsce kultowe dla wszystkich, którzy zawodowo bądź hobbystycznie zajmują się visual merchandisingiem. Co 3 lata, w jednym miejscu spotyka się niemal cały świat tej branży. To wspaniała okazja do podpatrzenia, w którą stronę zmierza VM a także ogromne możliwości nawiązania ciekawych kontaktów zawodowych.
Naszą relację rozpoczynamy od producentów manekinów, którzy standardowo dołożyli wszelkich starań, aby zachwycić odwiedzających pomysłem na ekspozycję. Zapewnili także ogromną paletę do wyboru - od manekinów niezwykle realistycznych aż po modele mocno awangardowe. To, co najbardziej zwróciło naszą uwagę to możliwość zmiany estetyki (głównie w obrębie twarzy) bez konieczności kupowania nowych manekinów.
Najbardziej widoczne trendy w projektowaniu manekinów to przede wszystkim:
1/ możliwość zmiany pełnej bądź częściowej twarzy manekina lub makijażu
2/ nietypowe "dekoracje" - ażurowa głowa, piękne, surrealistyczne detale twarzy, zaskakujący materiał etc.
3/ smukłe, delikatne, subtelne kształty
4/ naturalne kształty - obok szczupłych sylwetek producenci proponują także ładne, kobiece kształty
5/ ogromna różnorodność póz
6/ fokus na detal - rzeźba dłoni, szyi (niekoniecznie realistyczne)
7/ materiały do tworzenia pochodzące z recyklingu
8/ delikatne bądź mocne nawiązanie do przeszłości (nurt retro)
|
ALMAX |
|
ALMAX |
|
ALMAX |
|
LA ROSA |
|
LA ROSA |
|
LA ROSA |
|
WINDOW MANNEQUINS |
|
WINDOW MANNEQUINS |
|
WINDOW MANNEQUINS |
|
HANS BOODT MANNEQUINS |
|
HANS BOODT MANNEQUINS |
|
HANS BOODT MANNEQUINS |
|
HANS BOODT MANNEQUINS |
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz