wtorek, 22 kwietnia 2014

MHS W WIELKI MIEŚCIE: EUROSHOP 2014 - INSPIRUJĄCE MANEKINY #1

Euroshop w Dusseldorife to miejsce kultowe dla wszystkich, którzy zawodowo bądź hobbystycznie zajmują się visual merchandisingiem. Co 3 lata, w jednym miejscu spotyka się niemal cały świat tej branży. To wspaniała okazja do podpatrzenia, w którą stronę zmierza VM a także ogromne możliwości nawiązania ciekawych kontaktów zawodowych.
Naszą relację rozpoczynamy od producentów manekinów, którzy standardowo dołożyli wszelkich starań, aby zachwycić odwiedzających pomysłem na ekspozycję. Zapewnili także ogromną paletę do wyboru - od manekinów niezwykle realistycznych aż po modele mocno awangardowe. To, co najbardziej zwróciło naszą uwagę to możliwość zmiany estetyki (głównie w obrębie twarzy) bez konieczności kupowania nowych manekinów.

Najbardziej widoczne trendy w projektowaniu manekinów to przede wszystkim:
1/ możliwość zmiany pełnej bądź częściowej twarzy manekina lub makijażu
2/ nietypowe "dekoracje" - ażurowa głowa, piękne, surrealistyczne detale twarzy, zaskakujący materiał etc.
3/ smukłe, delikatne, subtelne kształty
4/ naturalne kształty - obok szczupłych sylwetek producenci proponują także ładne, kobiece kształty
5/ ogromna różnorodność póz
6/ fokus na detal - rzeźba dłoni, szyi (niekoniecznie realistyczne) 
7/ materiały do tworzenia pochodzące z recyklingu
8/ delikatne bądź mocne nawiązanie do przeszłości (nurt retro)

ALMAX

ALMAX


ALMAX

LA ROSA

LA ROSA

LA ROSA

WINDOW MANNEQUINS

WINDOW MANNEQUINS

WINDOW MANNEQUINS

HANS BOODT MANNEQUINS

HANS BOODT MANNEQUINS

HANS BOODT MANNEQUINS

HANS BOODT MANNEQUINS


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...