poniedziałek, 11 kwietnia 2011

SZKOLENIA MHSHOWROOM W SĄSIEDZTWIE KRAKOWSKICH SUKIENNIC!


Zgodnie z zapowiedzią uchylamy rąbka tajemnicy...
Najbliższe szkolenia naszej firmy odbędą się w niezwykłym miejscu, które od niedawna gości na mapie Krakowa. Rynek 29 Art&Work to wyjątkowe miejsce, zarządzane przez wyjątkowych, otwartych i pomysłowych ludzi.

Sami sprawdźcie. Dla zainteresowanych podajemy kontakt do strony www.rynek29.pl.



A my przypominamy o naszych najbliższych terminach - szczegóły po kliknięciu na poniższe linki:

16-17.05 PODSTAWY STYLIZACJI - I STOPIEŃ

Poznaj najnowsze narzędzie i zasady w stylizacji, dowiedz się czym jest kolor i jak zestawiać ze sobą różnorodne barwy. Czy czerń rzeczywiście jest kolorem uniwersalnym pasującym do każdego z nas? Przekonaj się jak łatwo,  za pomocą kilku sztuczek związanych z zastosowaniem właściwego koloru, fasonu i dodatków poprawić wygląd sylwetki. Poznaj najnowsze trendy w modzie i zobacz jak je interpretować...


13-14.06 PODSTAWY VISUAL MERCHANDISINGU - I STOPIEŃ

Dowiedz się więcej na temat bardzo modnej ostatnio branży visual merchandisingu - czym jest i jakiego obszaru dotyczy, jakie są możliwości zawodowe. Dowiedz się jak właściwie eksponować produkt w sklepie oraz jak zaprojektować atrakcyjną i przyciągającą uwagę witrynę sklepową...


Szkolenia prowadzi: Monika Harłacz
  • visual merchandiser, projektant ubioru, stylista
  • współtwórca butiku opublikowanego na łamach prestiżowego magazynu Retail Design International
  • wykładowca visual merchandisingu (Pierwsza w Polsce Szkoła Visual Merchandisingu - Krakowskie Szkoły Artystyczne)
  • wykładowca tendencji w modzie (Szkoła Artystycznego Projektowania Ubioru - Krakowskie Szkoły Artystyczne)
  • wykładowca stylizacji (Art Color Models)
  • autorka publikacji na temat visual merchandisingu (m.in. Rynek Mody, Visual Communication, Moda Damska, Moda Męska, Fashion Business, Magazyn Mody Intymnej)
  • trener wielu szkoleń z zakresu visual merchandisingu oraz stylizacji (m.in. Click Fashion, Reserved, Big Star, Bialcon, Gatta, Luxottica Poland, Key, Intermoda Fashion)

zapraszamy: szkolenia@mhshowroom.com.pl

środa, 30 marca 2011

Kobiety są z Wenus, mężczyźni z Marsa…
Visual merchandising w subiektywnym spojrzeniu mężczyzn

VISTULA

O różnicach pomiędzy kobietami i mężczyznami napisano już setki artykułów. Temat ten ma swoje odzwierciedlenie w wielu badaniach naukowych. To że „oni” są z marsa a „my” z Wenus też wiadomo nie od dzisiaj.
Czy także w sklepach mężczyźni wykazują zupełnie odmienne zachowania? Czy mają inne oczekiwania, potrzeby? Podejście mężczyzn do tej sfery życia zmienia się w ostatnich dekadach znacząco. Zmieniła się bowiem sytuacja socjologiczna i ekonomiczna społeczeństwa. Zmieniają się także role społeczne i życiowe. Kiedyś to panie „grały pierwsze skrzypce” w ubieraniu swoich mężczyzn. Obecnie sprawa wygląda nieco inaczej. Ogromny wpływ na te zmiany ma m.in. zjawisko singli, których grupa zarówno wśród kobiet jak i mężczyzn utrzymuje się na dość wysokim poziomie.  Ponadto w dobie ogromnej roli jaką przypisuje się wizerunkowi mężczyźni coraz częściej zwracają uwagę na swój wygląd, dobór właściwych kolorów czy odpowiedniej garderoby na różne okazje. Zaczynają  korzystać z porad sprzedawców (tych, którzy wzbudzają zaufanie), znajomych kobiet czy nawet profesjonalnych stylistów. Mają też, jak się często okazuje, sporą wiedzę na temat tego co się nosi, co jest modne, w co warto zainwestować. Dzisiaj mężczyzna staje się klientem, o którego też się zabiega, któremu poświęca się więcej uwagi niż kiedyś ale też więcej miejsca w sklepie. Chociaż bezapelacyjnie bardziej zakochanymi w zakupach są nadal kobiety.

wtorek, 29 marca 2011

Z SERII MHS POLECA "MINIMALISM AND FASHION"

Niecodzienne spojrzenie na temat, zaskakujące interpretacje, piękne fotografie ... Ewolucja relacji i oddziaływań pomiędzy sztuką, architekturą, modą...

"What you see is what you see" - Frank Stella

























sobota, 5 marca 2011

NASZA (MHSHOWROOM/MORPHO STUDIO) REALIZACJA W MAGAZYNIE RETAIL DESIGN INTERNATIONAL

Targi Euroshop 2011 pod wieloma względami okazały się wspaniałym wyjazdem... Jednym z nich była ogromna niespodzianka - długo wyczekiwana publikacja w prestiżowym magazynie RETAIL DESIGN INTERNATIONAL, którego redaktorem naczelnym jest sam profesor MARTIN M. PEGLER.


Butik Christies (Kraków, Zwierzyniecka 22),  który powstał w 2010 roku zyskał uznanie i został zaprezentowany na łamach RDI obok realizacji takich brandów jak TOP SHOP, SELFRIDGES SHOE GALLERY, s.OLIVER, TOMMY HILFIGER i wielu innych znakomitych marek.

























wtorek, 1 marca 2011

EUROSHOP 2011 - największe targi visual merchandisingu...

BONAMI 
Największe targi visual merchandisingu EUROSHOP w Dusseldorfie powoli dobiegają końca. 
Kolejny raz przyciągnęły tłumy z całego świata...  Pokazały również pokazały jak ważną dziedziną jest VM i to nie tylko w sektorze fashion ale w całej strefie sprzedaży. 
Ogromne powierzchnie na tydzień zapełniły się propozycjami  z zakresu projektowania wnętrz, wyposażenia sklepów, materiałów POS oraz komunikacji. Mogliśmy podziwiać przepiękne stoiska z dekoracjami VM, ciekawe ekspozycje manekinów, które projektowane z niezwykłą dbałością o szczegół i estetykę inspirowały i zatrzymywały na dłużej... Wspaniałym doświadczeniem okazały się rozmowy z ludźmi, którzy na co dzień odpowiadają za wystrój wnętrz i witryn największych brandów na świecie.
Tegoroczne targi nie były jednak zaskoczeniem w kwestii tendencji na kolejne  lata - królowały multimedia, interaktywna komunikacja oraz coraz mocniejszy trend eco... 

piątek, 18 lutego 2011

TRENDY SS 2011: BIELE I FLUIDY ALTERNATYWĄ DLA MOCNYCH KOLORÓW

Dla wszystkich miłośników mocnych barw polecamy trend "energetycznie na wiosnę...", o którym pisaliśmy rozpoczynając cykl "Trendy". Dla tych, którzy lubią kolory stonowane, zgaszone, rozbielone, pudrowe ... mamy doskonałą wiadomość. Tej wiosny alternatywą dla fluorescencyjnych barw będą przede wszystkim biele i odcienie fluidowe.

MAX AZRIA, YIGAL AZROUEL, CHLOE, DOO.RI












Biele w tym sezonie tryumfalnie powracają na wybiegi - dodają świeżości, rozświetlają, zwracają uwagę... Pięknie współgrają z minimalistycznym podejściem do sylwetki.

STELLA MCCARTNEY, NEIL BARRETT, DEREK LAM, CELINE













czwartek, 17 lutego 2011

EUROSHOP 2011 - już od 26.02.2011

EUROSHOP 2008

Już niedługo wielkie święto visual merchandisingu - EUROSHOP 2011.
To jedne z największych i najważniejszych międzynarodowych targów związanych z kompleksowym wyposażeniem sklepów.  Odbywają się co trzy lata, w Dusseldorfie skupiając firmy z ponad 45 krajów, z całego świata.  To doskonała okazja do zapoznania się z najnowszymi propozycjami w dziedzinie visual merchandisingu, reklamy wizualnej, promocji, innowacyjnych rozwiązań dotyczących nowoczesnej, kreatywnej prezentacji każdego produktu - od masła, po niezwykle ekskluzywne kolekcje modowe. 

Z punktu widzenia visual merchandisingu, targi były niesamowitym kontenerem pomysłów dotyczących aranżacji wnętrz i witryn, propozycji zastosowań koloru, rodzaju mebli, elementów ekspozycyjnych, mobilności punktu sprzedaży, zaplecza technicznego, środków komunikacji multimedialnej, nowości w dziedzinie oświetlenia. Pełny wachlarz propozycji form przestrzennych, główek, rąk, korpusów, manekinów krawieckich, manekinów pełnopostaciowych. Ponadto wspaniałe aranżacje stoisk z elementami dekoracyjnymi jak również wspomagającymi sprzedaż.

Zanim dowiemy się co nas czeka na tegorocznej edycji targów, zapraszamy na małą retrospekcję...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...