|  | 
| EUROSHOP 2008 | 
 | 
Już niedługo wielkie święto visual merchandisingu - EUROSHOP 2011.
To jedne z największych i najważniejszych międzynarodowych targów związanych z kompleksowym wyposażeniem sklepów.  Odbywają się co trzy lata, w Dusseldorfie skupiając firmy z ponad 45 krajów, z całego świata.  To doskonała okazja do zapoznania się z najnowszymi propozycjami w dziedzinie visual merchandisingu, reklamy wizualnej, promocji, innowacyjnych rozwiązań dotyczących nowoczesnej, kreatywnej prezentacji każdego produktu - od masła, po niezwykle ekskluzywne kolekcje modowe. 
Z punktu widzenia visual merchandisingu, targi były niesamowitym kontenerem pomysłów dotyczących aranżacji wnętrz i witryn, propozycji zastosowań koloru, rodzaju mebli, elementów ekspozycyjnych, mobilności punktu sprzedaży, zaplecza technicznego, środków komunikacji multimedialnej, nowości w dziedzinie oświetlenia. Pełny wachlarz propozycji form przestrzennych, główek, rąk, korpusów, manekinów krawieckich, manekinów pełnopostaciowych. Ponadto wspaniałe aranżacje stoisk z elementami dekoracyjnymi jak również wspomagającymi sprzedaż.
Zanim dowiemy się co nas czeka na tegorocznej edycji targów, zapraszamy na małą retrospekcję... 
|  | 
| EURODISPLAY                                                                                       VERTEX | 
|  | 
| COFRAD MANNEQUINS | 
|  | 
| COFRAD MANNEQUINS | 
 | 
 | 
 | 
|  | 
| NEW JOHN NISSEN | 
 |  | 
 | 
 | 
 | 
 | 
|  | 
| COFRAD MANNEQUINS | 
 | 
|  | 
| "WEST SIDE STORY" - LA ROSA | 
 | 
|  | 
| WINDOW MANNEQUINS | 
|  | 
| EURODISPLAY                                                ABC MANICHINI | 
|  | 
| ARTHEMA GROUP | 
|  | 
| REPLICA                                                      SNOW BUSINESS | 
|  | 
| EUROSHOP 2008 | 
fot: mhshowroom
 
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz