czwartek, 17 lutego 2011

EUROSHOP 2011 - już od 26.02.2011

EUROSHOP 2008

Już niedługo wielkie święto visual merchandisingu - EUROSHOP 2011.
To jedne z największych i najważniejszych międzynarodowych targów związanych z kompleksowym wyposażeniem sklepów.  Odbywają się co trzy lata, w Dusseldorfie skupiając firmy z ponad 45 krajów, z całego świata.  To doskonała okazja do zapoznania się z najnowszymi propozycjami w dziedzinie visual merchandisingu, reklamy wizualnej, promocji, innowacyjnych rozwiązań dotyczących nowoczesnej, kreatywnej prezentacji każdego produktu - od masła, po niezwykle ekskluzywne kolekcje modowe. 

Z punktu widzenia visual merchandisingu, targi były niesamowitym kontenerem pomysłów dotyczących aranżacji wnętrz i witryn, propozycji zastosowań koloru, rodzaju mebli, elementów ekspozycyjnych, mobilności punktu sprzedaży, zaplecza technicznego, środków komunikacji multimedialnej, nowości w dziedzinie oświetlenia. Pełny wachlarz propozycji form przestrzennych, główek, rąk, korpusów, manekinów krawieckich, manekinów pełnopostaciowych. Ponadto wspaniałe aranżacje stoisk z elementami dekoracyjnymi jak również wspomagającymi sprzedaż.

Zanim dowiemy się co nas czeka na tegorocznej edycji targów, zapraszamy na małą retrospekcję...


EURODISPLAY                                                                                       VERTEX
COFRAD MANNEQUINS
COFRAD MANNEQUINS


NEW JOHN NISSEN




COFRAD MANNEQUINS
"WEST SIDE STORY" - LA ROSA
WINDOW MANNEQUINS
     EURODISPLAY                                                ABC MANICHINI
ARTHEMA GROUP
         REPLICA                                                      SNOW BUSINESS
EUROSHOP 2008
fot: mhshowroom


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...