niedziela, 10 lutego 2013

SZKOLENIE: PODSTAWY PROJEKTOWANIA WITRYN SKLEPOWYCH/ 18-19.03.2013

Szkolenie prowadzi: Monika Harłacz
Właścicielka firmy mhshowroom. Z branżą modową związana od lat 8. Wykładowca i szkoleniowiec. Byłam manager ds visual merchandisingu w dużej firmie odzieżowej. W swoim portfolio posiada otwarcia zarówno małych jak i wielkopowierzchniowych sklepów, projekty aranżacji wnętrz i witryn sklepowych, projekty materiałów POS, liczne szkolenia i konsultacje VM oraz audyty miejsc sprzedażowych.  MHSHOWROOM wraz z partnerami została doceniona przez prestiżowy magazyn Retail Design International, w którym opublikowano realizację projektu krakowskiego butiku dla ekskluzywnej, włoskiej marki. Monika Harłacz, jako specjalista w dziedzinie VM jest zapraszana jako prelegent i wykładowca na targi związane z branżą mody (m.in. MTP w Poznaniu), jest członkiem jury w konkursie Retail Marketing Awards na najlepszy sklep w branży mody, organizowany przez PROMEDIA. Jest także autorem wielu publikacji na temat visual merchandisingu (Rynek Mody, Visual Communication, Moda Damska, Fashion Business, Farmacja Praktyczna, Magazyn Mody Intymnej).

Zapraszamy

sobota, 9 lutego 2013

KRISTOF KINTERA - NIEZWYKŁE PODEJŚCIE DO ZWYKŁYCH RZECZY

Zapraszamy na wirtualne spotkanie z niezwykłymi pracami czeskiego artysty, który zabawnie, humorystycznie ale i bardzo zaskakująco pokazuje nowe oblicze bardzo codziennych przedmiotów.
Kristof Kintera jest jednym z najbardziej cenionych czeskich artystów. Kapryśny, prowokacyjny, często surrealistyczny. Jego prace negocjują z naszą rzeczywistością jednocześnie pokazując negatywny stosunek autora do współczesnego konsumpcjonizmu. Kintera wykorzystuje, modyfikuje i nadaje drugie, często absurdalne życie rzeczom, które w świadomości zwykłych zjadaczy chleba nie stanowią żadnej wartości. On widzi je inaczej, inspirują go, sprawiają, że staje się inżynierem i szalonym naukowcem.

VISUAL MERCHANDISING: DOBRY VM TO PODSTAWA

To jak zostanie wyeksponowany produkt ma ogromne znaczenie dla jego sprzedaży. Pomysł na prezentację, dopasowanie kolorów, fasonów, akcent na najciekawsze modele to bardzo ważne elementy właściwej aranżacji. Liczy się także przejrzystość a więc optymalna ilość (nie za dużo, nie za mało) oraz właściwa kompozycja. Ważne aby klient zechciał zatrzymać się przed naszą prezentacją i zobaczyć co dla niego przygotowaliśmy. A klient zechce jeżeli ciekawie zaaranżujemy przestrzeń, zaproponujemy dobre połączenia kolorów, atrakcyjne zestawienia stylizacyjne a przede wszystkim nie zapchamy szafy zbyt dużą ilością ubrań czy akcesoriów, które będą spadać z wieszaków czy pólek przy próbie przeglądania czy wyciągania interesującego modelu. Należy  pamiętać o tym, że wykorzystanie każdego "cm2" na upchanie towaru często daje zupełnie odwrotny efekt niż oczekiwaliśmy. Dobrą praktyką jest także nadanie aranżacji indywidualnego charakteru, który będzie kojarzony z konkretna marką. Może to być sposób prezentacji lub pomysł na aranżacje imagowe, które świetnie zwracają uwagę klientów.
Poniżej krótki raport ciekawych i naszym zdaniem dobrych praktyk prezentacji produktu.

piątek, 8 lutego 2013

SS 2013 KAMPANIE / VOL 1

Zapraszamy do subiektywnego przeglądu kampanii zdjęciowych na nadchodzący wiosenny sezon. Zaczynamy delikatnie, subtelnie, minimalistycznie ale już w kolejnej odsłonie będzie mocno i dynamicznie.


czwartek, 7 lutego 2013

STYLOWE MALUCHY /VOL 1

Na moment odpoczniemy od "poważnych modowych postów" - stylowe Maluchy opanowały nasz blog. Miniaturki nas dorosłych, małe istoty z ogromnym apetytem na życie. Nasza blogerka postanowiła tym razem zbadać temat stylizacji milusińskich. Efekty jej poszukiwań to całkiem spory zbiór "różnolatków" w świetnych stylizacjach, które dodają Maluchom charyzmy a przy tym (co bardzo ważne) nie są przesadzone. Nie ma tu także dziecięcych stereotypów modowych  - dziewczynka w pięknych różach a chłopczyk koniecznie w błękitach. Tu panuje równouprawnienie kolorystyczne i brak eliminacji czerni i szarości.  Poznajcie naszych małych bohaterów!




środa, 6 lutego 2013

VISUAL MERCHANDISING - INSPIRACJE ŚWIĄTECZNE / WIELKANOC

Baranki, króliczki, zajaczki a w końcu jaja, jajka i jajeczka. To wszystko może stać się już niedługo naszą visual merchandisingową rzeczywistością. Zbliżają się wiosenne święta, które na dobre znalazły swoje miejsce w kalendarzu handlowym. Może nie tak spektakularne jak świeta grudniowe ale jednak.
Poniżej przedstawiamy inspiracje, które mogą podpowiedzieć jak rozpocząć pracę nad dekoracją witryny. Pamiętajmy o tym aby dekoracje były zabawnie dosłowne lub zawierały sie w formie bardziej zawoalowanej.


wtorek, 5 lutego 2013

SZKOLENIE: PODSTAWY STYLIZACJI / 05.03.2013















Szkolenie prowadzi: Monika Harłacz
Właścicielka firmy mhshowroom. Z branżą modową związana od lat 8. Wykładowca i szkoleniowiec. Modę i trendy traktuje z przymrożeniem oka. Wie, jak ważny jest wizerunek ale nie lubi przeceniać jego roli. Jej motto brzmi "o modzie można mądrze, ciekawie i interesująco..." Ubiera modelki do sesji i pokazów oraz Klientki indywidualne.
Na szkoleniu nie zabraknie najważniejszych magazynów modowych oraz inspirujących książek. Każdy uczestnik otrzyma listę - "niezbędnik początkującego Stylisty", który zmotywuje i zainspiruje do działania.


WYBRANE STYLIZACJE:

MAGAZYN MODA AND STYL / FOT: BORYS MAKARY

JAKUB ZIEMIRSKI ATELIER / FOT: MHSHOWROOM
MAGAZYN MODA AND STYL / FOT: BORYS MAKARY
MAGAZYN LOUNGE / FOT: PAWEŁ KAMIŃSKI

SECRET LASHES / FOT: ADAM BALCEREK
MAGAZYN MODA AND STYL / FOT: BORYS MAKARY
ARTMANIA / FOT: PAWEŁ KAMIŃSKI

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...