sobota, 4 lutego 2012

KOLEJNY MAGAZYN TUBA


Za nami kolejna stylizacja sesji dla magazynu Krakowskich Szkół Artystycznych. BLACK& to mieszanka faktur, struktur i kontrastowych połączeń w oprawie czarno-białej fotografii... Sesja odbyła się w miejscu, które mamy nadzieję na stałe zagości na mapie Krakowa i zintegruje środowisko nie tylko artystyczne - Kompany Kraków to bowiem możliwość wynajęcia "biurka", biura a także możliwość spotkania ciekawych ludzi, przeprowadzenia interesujących dyskusji...

A wracając do magazynu zachęcamy do poczytania ciekawych artykułów dotyczących sztuki, mody, eko-mody, visual merchandisingu, absolwentów KSA,  a także polecamy stały cykl "miejsca" i wiele innych...
Zapraszamy do lektury!

fot: Gaweł, retusz: Piotr Kierat
stylizacja: mhshowroom
makijaż: Monika Kołodziej
fryzury: Akademia Stylizacji M.P. Babicz
modelki: Klaudia, Dominika (reklamex)
miejsce sesji: Kompany Kraków

sobota, 28 stycznia 2012

YASMIN SEWELL

Yasmin Sewell jest znaną w branży modowej konsultantką, kreatywnym doradcą marek modowych oraz "właścicielką" rewelacyjnego instynktu, dzięki któremu trafnie prognozuje trendy. W 1999r. założyła swój własny butik Yasmin Cho.  W 2008 roku powołała do zycia  agencję consultingową, w której, wraz z zespołem pracuje nad takimi projektami jak opracowywanie strategii sprzedażowych dla międzynarodowych firm, ukierunkowanie na trendy modowe marek na każdym rynku, a także udzielanie kreatywnych wskazówek młodym projektantom.

Z pochodzenia Australijka,  obecnie mieszka w Londynie. Bazując głownie na swoim instynkcie, wypromowała takie marki jak Rick Owens w Wielkiej Brytanii, oraz była jednym w pierwszych orędowników marek Acne, Christopher Kane a także Pierre Hardy.

YASMIN SEWELL

czwartek, 26 stycznia 2012

TRENDY SS 2012: KOLORY








Wiosna już za rogiem (chociaż spoglądając za okno, trudno w to uwierzyć), więc najwyższy czas na przegląd tego co przyniesie ze sobą nowy sezon...
Kolory, które pojawią sie tej wiosny zdominowane są przez biele, fluidy i pastele - zarówno monochromatyczne jak i  w bardzo ciekawych kombinacjach, zaskakujących łączeniach. Równie dominującym kolorem okazało się złoto - bardziej bądź mniej połyskliwe.
Świetnie wypadły słoneczne, kanarkowe odcienie żółci oraz kolory pomarańczy i turkusów. Na wybiegach pojawiły się  też  róże i fuksje oraz mocna, nasycona czerwień. Wiosenna zieleń w szerokiej gamie odcieni to także widoczny trend kolorystyczny.
Nie zabraknie również klasycznej, ponadczasowej czerni, która występuje samodzielnie ale często też tworzy niebanalne połączenia z innymi kolorami...
Zapraszamy na krótki raport kolorystyczny...

wtorek, 27 grudnia 2011

NIEZWYKŁY DODO BOUTIQUE

 
 
 
Dodo Boutique to nieduży specjalistyczny, sklep w sercu dzielnicy handlowej we Florencji. Klienci cenią nie tylko piękną, nierzadko spektakularną biżuterię ale również inspirujące, niezwykłe miejsce, które zaprojektowała Paola Navone.   Jej eklektyczna filozofia i zabawa prosta formą, barwą i światłem dała rewelacyjny efekt końcowy.
Projekt Dodo Boutique opiera się na koncepcji wymarłego ptaka Dodo. Tak jak w bajce, sklep jest w całości wykonany z ekscentrycznych kolorów, organicznych kształtów i fantastycznego oświetlenia. Cała ekspresyjność sklepu w dużym stopniu bazuje na oświetleniu. Ogromne markizy przysłaniają ciemne, przednie szyby a sam klimat sklepu tworzy w dużej mierze iluminacja. Od aluminiowych płytek podłogowych do zielonego, rurkowego sufitu, oświetlenie w Dodo doskonale uwydatnia produkt i dopełnia wystrój wnętrza.

czwartek, 22 grudnia 2011

Z SERII MHS POLECA: LAURA LAINE



Laura Laine zachwyca niezwykłą kreską, delikatna linią, dbałością o detal... 
Swoją karierę rozpoczęła na Uniwerystecie Sztuki i Design’u w Helsinkach jako studentka na wydziale projektowania mody. W trakcie studiów skupiła się jednak na ilustracji modowej. Po ukończeniu nauki objęła stanowisko wykładowcy rysunku modowego na uniwersytecie a także rozpoczęła własną działalność niezależnego ilustratora. Zazwyczaj tworzy w zawężonej palecie szarości, czerni i bieli. Czasem pojawia się kolor - delikatny, przytłumiony, nienachalny ...

Jako artystka o nieprzeciętnym talencie, współpracowała z takimi markami jak H&M, Zara, Gap, Tommy Hilfiger. Jej prace ukazały się w wielu prestiżowych czasopismach – Vogue, Elle czy The Guardian.  Twórczość Laury Laine można było również podziwiać na wystawach w San Francisco  i Los Angeles.




wtorek, 15 listopada 2011

VISUAL MERCHANDISING: INSPIRACJA NATURĄ - DRZEWO

Coraz częściej sięgamy po inspiracje zwracając się ku temu co nas otacza. Natura jako największe źródło inspiracji dostarcza nam wielu wrażeń, które potem przelewamy na papier, muzykę, projekty, instalacje. Tym razem nasza vmowska uwaga skupiła się na często powtarzającym się motywie drzewa. Niezależnie czy interpretowane dosłownie czy bardziej symbolicznie, wykorzystane we fragmentach czy w całości, pięknie i dumnie prezentują się w komercyjnych przestrzeniach - na witrynach, wystawach a także we wnętrzach sklepów. Nasz raport poniżej.

Y.Di Cassanova, Antwerp
Okinaha store
Okinaha store

czwartek, 10 listopada 2011

FLAGOWY SKLEP LACOSTE NA FIFTH AVENUE

Listopad 2011. Odświeżony, nowoczesny,  przestronny, flagowy salon Lacoste, mieszczący się  w samym centrum Nowego Yorku – przy Fifth Avenue. Posiada metraż przekraczający 605 m2. W czasie przeprowadzonych zmian, powiększono powierzchnię sprzedażową o blisko 190 m2. Cała inwencja projektu skupia się wokół niesamowitych, zawieszonych w powietrzu schodów otoczonych ledowym oświetleniem. Nowy wizerunek salonu ma charakter nowoczesnego minimalizmu. Jasne wnętrze, wysublimowane detale design’u oraz nienaganny merchandising podkreślają renomę marki.  

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...