Coraz częściej sięgamy po inspiracje zwracając się ku temu co nas otacza. Natura jako największe źródło inspiracji dostarcza nam wielu wrażeń, które potem przelewamy na papier, muzykę, projekty, instalacje. Tym razem nasza vmowska uwaga skupiła się na często powtarzającym się motywie drzewa. Niezależnie czy interpretowane dosłownie czy bardziej symbolicznie, wykorzystane we fragmentach czy w całości, pięknie i dumnie prezentują się w komercyjnych przestrzeniach - na witrynach, wystawach a także we wnętrzach sklepów. Nasz raport poniżej.
|
Y.Di Cassanova, Antwerp |
|
Okinaha store |
|
Okinaha store
|
|
Hugo Boss Orange concept store, Shanghai |
|
Answear.com, Kielce |
|
Troll, Kraków |
|
Hudson Bay Company |
|
sOliver delhi store |
|
|
|
|
|
|
|
sOliver Flagshipstore , Stuttgart |
|
|
|
Havaianas store, Sao Paulo |
|
|
|
|
|
|
|
|
Vane X Sebago Concept Store, New York |
|
H&M |
|
Banana Republic |
źródła:
retail-mannequindisplay.blogspot.com
retaildesignblog.net
dezeen.com
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz