wtorek, 15 listopada 2011

VISUAL MERCHANDISING: INSPIRACJA NATURĄ - DRZEWO

Coraz częściej sięgamy po inspiracje zwracając się ku temu co nas otacza. Natura jako największe źródło inspiracji dostarcza nam wielu wrażeń, które potem przelewamy na papier, muzykę, projekty, instalacje. Tym razem nasza vmowska uwaga skupiła się na często powtarzającym się motywie drzewa. Niezależnie czy interpretowane dosłownie czy bardziej symbolicznie, wykorzystane we fragmentach czy w całości, pięknie i dumnie prezentują się w komercyjnych przestrzeniach - na witrynach, wystawach a także we wnętrzach sklepów. Nasz raport poniżej.

Y.Di Cassanova, Antwerp
Okinaha store
Okinaha store
Hugo Boss Orange concept store, Shanghai
Answear.com, Kielce
Troll, Kraków
Hudson Bay Company
sOliver delhi store






sOliver Flagshipstore , Stuttgart  

Havaianas store, Sao Paulo







Vane X Sebago Concept Store,  New York
H&M
Banana Republic
źródła:
retail-mannequindisplay.blogspot.com
retaildesignblog.net
dezeen.com


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...