sobota, 6 sierpnia 2011

VISUAL MERCHANDISING - krótko, zwięźle i na temat...

HOLT RENFREW, FOT. J.DOIRON




















Visual Merchandising (VM) to najprościej komunikacja produktu w miejscu sprzedaży. Dobrze przygotowany zachęca, pokazuje, informuje, edukuje, komunikuje, kusi, „pozytywnie manipuluje”, etc. Jest jak osobisty wizerunek, który w kilka sekund sprawia, że ludzie wyrabiają sobie o nas pierwsze opinie. Ten wizerunek to wizytówka firmy, to kreowanie indywidualnej, charakterystycznej dla danej marki aranżacji wnętrz oraz zaskakujący sposób zagospodarowania sklepu i witryn.
Jest procesem złożonym i błędem jest sprowadzanie go do roli prostej czynności ułożenia towaru w sklepie. Bo sam VM zaczyna się już w momencie, w którym pojawia się pomysł na stworzenie sklepu.


CHRISTIES, FOT. M.PACANA

czwartek, 4 sierpnia 2011

TRENDY JZ 2011.12: JESIENNE KOLORY...


Tegoroczna jesień zapowiada się niezwykle interesująco - choćby ze względu na fakt, iż pierwszoplanowa rola na niemal wszystkich wybiegach przypadła  intensywnej, mocnej barwie. Co prawda jest to w pewnym sensie kontynuacja wyraźnych kolorów, które obowiązywały w sezonie wiosenno letnim, jednak jesienią będą one miały nieco inny charakter. Interpretacja jesiennych barw jest bardziej stłumiona, intensywna ale nie fluorescencyjna. Kolory są raczej butelkowe, delikatnie zgaszone... Najbardziej barwne kolekcje zaobserwować można na wybiegach m.in. Costume National, J. Sander, S.Rykiel,  D.Von Furstenberg, A.Ferretti, D&G,  Blugirl, Versace, Blumarine.  Piękne butelkowe odcienie mocno rysują się w kolekcjach takich projektantów jak Gucci, Brioni, Dior czy E.Saab.

Tej jesieni nosimy mocne kolory w odcieniach  żółtego, intensywnej, bardzo głębokiej czerwieni,  koloru dyni czy arystokratycznego fioletu. Mocną pozycję ma także zieleń - od mięty aż po odcienie wojskowe (khaki). Świetnie uzupełniają tę paletę turkusy, granaty a także odcienie kojarzone głównie z naturą - beże i brązy.

 

piątek, 1 lipca 2011

SESJA ZDJECIOWA DLA BUTIKU ONLINE - VINTAGE DRESSER





VINTAGE DRESSER www.vintage-dresser.com -  butik online, w którym można nabyć zarówno nietuzinkowe i niebanalne jak i całkiem minimalistyczne ubrania, które często wykorzystywane były podczas rożnych sesji zdjęciowych. Poniżej efekty najnowszej sesji zdjęciowej...
 

poniedziałek, 6 czerwca 2011

Z SERII MHS POLECA "FASHION, 150 YEARS COUTURIES, DESIGNERS, LABELS"

Kolejny album, który gorąco polecamy wszystkim miłośnikom mody. To rewelacyjna podróż rozpoczynająca się w II połowie XIX wieku. Najwybitniejsi twórcy mody, gorące nazwiska dziennikarskie, wspaniałe zdjęcia...


niedziela, 5 czerwca 2011

TRAVEL BACK IN STYLE - wiosenna sesja dla magazynu LOUNGE

Zapraszamy do obejrzenia najnowszej, stylizowanej przez mhshowroom sesji dla magazynu LOUNGE.  

Tym razem inspiracje płynęły z przeszłości - to moda minionych dekad XX wieku, która stale przewija się w kolekcjach największych projektantów. Moda, która  fascynuje, intryguje a co najważniejsze pozwala na zabawę skojarzeniami i symbolami minionych lat. W tej sesji proponujemy powrót do lat 20,30/40, 50, 60, 70 i 80... W rolach głównych takie marki jak Ice Iceberg, Patrizia Pepe, D&G, Love Sex, Money (All Seasons Boutique), Diane von Furstenberg (All Seasons Boutique), Barbara Bui (All Seasons Boutique), Christies Lingerie, Ones Fashion, Kazar, Nine West, Gatta, Kami Glamour.

























poniedziałek, 30 maja 2011

TRENDY SS 2011: STAWIAMY NA WZÓR!

Pasy,  motywy etniczne, abstrakcyjne plamy barw, nadruki owocowe... pełna paleta do wyboru. Tegoroczne trendy dotyczące deseni dają nam ogromną swobodę w wyborze, zachęcają do zabawy i eksperymentowania. Dzisiaj jesteś delikatną, romantyczną dziewczynką z bukietem kwiatów,  jutro możesz zaskoczyć awangardową mieszanką wzorów.


























KWIATY są nieodłącznym elementem lata i nie może ich zabraknąć na wybiegach. Przybierają rożne formy - od bardzo realistycznych nadruków po niesamowite, malarskie plamy o charakterze jedynie przypominającym kwiaty. Raz monochromatyczne, delikatne, innym razem drapieżne, o nasyconych, kontrastowych kolorach - były, są i będą inspiracją jeszcze przez wiele sezonów.


























PASY to"must have" tego sezonu - duże, widoczne, mocne, kontrastowe, "szatkujące" sylwetkę na wiele części. Świetnie łączą się w zestawy z jednolitymi tkaninami ale pozwalają także na eksperymenty modowe z innymi wzorami.

piątek, 27 maja 2011

Z SERII MHS POLECA "SHOPPING, ARCHITECTURE NOW"

My jako grupa uzależnionych od drukowanych książek proponujemy kolejną, rewelacyjną, przywiezioną z targów Euroshop 2011 publikację. Tym razem prosimy o uwagę architektów i visual merchandiserów... To przede wszystkim dla nich ta pozycja może okazać się ogromnym źródłem inspiracji. Książka prezentuje najciekawsze dokonania w projektowaniu miejsc komercyjnych, chociaż to słowo w tym przypadku brzmi zupełnie surrealistycznie...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...