Sezon wiosenno-letni w pełni. To czas lekkich kreacji, delikatnych materiałów, zwiewnych form. Tym razem w naszym zestawieniu główną rolę odgrywają sukienki. Skupiliśmy się przede wszystkim na prostocie, minimalistycznej formie i stonowanych, głównie (choć nie tylko) monochromatycznych kolorach. Naszą uwagę zwróciły modele oversizowe (Stella McCartney, Helmut Lang, Dries Van Noten, Brandon Sun) subtelne przeźroczystości (Vera Wang, Giambattista Valli, Stella McCartney, Helmut Lang), koszulowe wariacje (Brandon Sun, Helmut Lang), dekoracje 3D (Dries Van Noten) czy delikatne detale (Willowd, Costume National, Jil Sander, Brandon Sun). Brak w zestawieniu mocnych, kontrastowych wzorów, koronek, ażurów czy "ultra kobiecości" jest zamierzone...
czwartek, 19 czerwca 2014
BEST BY MHSHOWROOM: DRESS SS 2014
Etykiety:
dress,
fashion,
fashion designer,
fashion look,
inspiracje,
inspirations,
mhshowroom,
płaszcz,
spring,
ss 2014,
style.com,
summer,
trends
sobota, 7 czerwca 2014
sobota, 10 maja 2014
HARVEY NICHOLS - BACK TO SCHOOL
Nie jest tajemnicą. że najbardziej kreatywne rozwiązania w dziedzinie projektowania witryn można spotkać najczęściej w kultowych domach handlowych na całym świecie. Powodów jest kilka, ale nie o tym dzisiaj chcemy pisać. Przede wszystkim prezentujemy kolejną (styczniową) odsłonę witryn znanego, brytyjskiego centrum handlowego Harvey Nichols. Pomysłowa, kreatywna, mocno wpisująca się w aktualne trendy w projektowaniu - pozorny "chaos", nietypowa stylizacja manekinów (świetne głowy), skalowanie, elementy zaskoczenia. To powrót na lekcje geografii, matematyki, chemii...
czwartek, 8 maja 2014
wtorek, 6 maja 2014
MHS W WIELKIM MIEŚCIE: EUROSHOP 2014: INSPIRUJĄCE MANEKINY #2
wtorek, 29 kwietnia 2014
SS 2014: JESZCZE WIOSENNIE...
Zapraszamy na kolejny raport z wiosenno-letnich trendów. Tym razem stawiamy na efekt 3D w dekoracjach tkanin, zabawy literami i tekstem a także nasz ulubiony surrealizm.
W tym sezonie nadal bawimy się łączeniem różnych deseni, połyskiem a także stawiamy na ażury. Dużą rolę w projektowaniu kolekcji odgrywa sztuka, która często pojawia się na wybiegach - od delikatnych akcentów po mocne zapożyczenia.
wtorek, 22 kwietnia 2014
MHS W WIELKI MIEŚCIE: EUROSHOP 2014 - INSPIRUJĄCE MANEKINY #1
Euroshop w Dusseldorife to miejsce kultowe dla wszystkich, którzy zawodowo bądź hobbystycznie zajmują się visual merchandisingiem. Co 3 lata, w jednym miejscu spotyka się niemal cały świat tej branży. To wspaniała okazja do podpatrzenia, w którą stronę zmierza VM a także ogromne możliwości nawiązania ciekawych kontaktów zawodowych.
Naszą relację rozpoczynamy od producentów manekinów, którzy standardowo dołożyli wszelkich starań, aby zachwycić odwiedzających pomysłem na ekspozycję. Zapewnili także ogromną paletę do wyboru - od manekinów niezwykle realistycznych aż po modele mocno awangardowe. To, co najbardziej zwróciło naszą uwagę to możliwość zmiany estetyki (głównie w obrębie twarzy) bez konieczności kupowania nowych manekinów.
Najbardziej widoczne trendy w projektowaniu manekinów to przede wszystkim:
1/ możliwość zmiany pełnej bądź częściowej twarzy manekina lub makijażu
2/ nietypowe "dekoracje" - ażurowa głowa, piękne, surrealistyczne detale twarzy, zaskakujący materiał etc.
3/ smukłe, delikatne, subtelne kształty
4/ naturalne kształty - obok szczupłych sylwetek producenci proponują także ładne, kobiece kształty
5/ ogromna różnorodność póz
6/ fokus na detal - rzeźba dłoni, szyi (niekoniecznie realistyczne)
6/ fokus na detal - rzeźba dłoni, szyi (niekoniecznie realistyczne)
7/ materiały do tworzenia pochodzące z recyklingu
8/ delikatne bądź mocne nawiązanie do przeszłości (nurt retro)
![]() |
ALMAX |
![]() |
ALMAX |
Subskrybuj:
Posty (Atom)