Kolejny album, który gorąco polecamy wszystkim miłośnikom mody. To rewelacyjna podróż rozpoczynająca się w II połowie XIX wieku. Najwybitniejsi twórcy mody, gorące nazwiska dziennikarskie, wspaniałe zdjęcia...
poniedziałek, 6 czerwca 2011
niedziela, 5 czerwca 2011
TRAVEL BACK IN STYLE - wiosenna sesja dla magazynu LOUNGE

Tym razem inspiracje płynęły z przeszłości - to moda minionych dekad XX wieku, która stale przewija się w kolekcjach największych projektantów. Moda, która fascynuje, intryguje a co najważniejsze pozwala na zabawę skojarzeniami i symbolami minionych lat. W tej sesji proponujemy powrót do lat 20,30/40, 50, 60, 70 i 80... W rolach głównych takie marki jak Ice Iceberg, Patrizia Pepe, D&G, Love Sex, Money (All Seasons Boutique), Diane von Furstenberg (All Seasons Boutique), Barbara Bui (All Seasons Boutique), Christies Lingerie, Ones Fashion, Kazar, Nine West, Gatta, Kami Glamour.
poniedziałek, 30 maja 2011
TRENDY SS 2011: STAWIAMY NA WZÓR!
Pasy, motywy etniczne, abstrakcyjne plamy barw, nadruki owocowe... pełna paleta do wyboru. Tegoroczne trendy dotyczące deseni dają nam ogromną swobodę w wyborze, zachęcają do zabawy i eksperymentowania. Dzisiaj jesteś delikatną, romantyczną dziewczynką z bukietem kwiatów, jutro możesz zaskoczyć awangardową mieszanką wzorów.
KWIATY są nieodłącznym elementem lata i nie może ich zabraknąć na wybiegach. Przybierają rożne formy - od bardzo realistycznych nadruków po niesamowite, malarskie plamy o charakterze jedynie przypominającym kwiaty. Raz monochromatyczne, delikatne, innym razem drapieżne, o nasyconych, kontrastowych kolorach - były, są i będą inspiracją jeszcze przez wiele sezonów.
PASY to"must have" tego sezonu - duże, widoczne, mocne, kontrastowe, "szatkujące" sylwetkę na wiele części. Świetnie łączą się w zestawy z jednolitymi tkaninami ale pozwalają także na eksperymenty modowe z innymi wzorami.
KWIATY są nieodłącznym elementem lata i nie może ich zabraknąć na wybiegach. Przybierają rożne formy - od bardzo realistycznych nadruków po niesamowite, malarskie plamy o charakterze jedynie przypominającym kwiaty. Raz monochromatyczne, delikatne, innym razem drapieżne, o nasyconych, kontrastowych kolorach - były, są i będą inspiracją jeszcze przez wiele sezonów.
PASY to"must have" tego sezonu - duże, widoczne, mocne, kontrastowe, "szatkujące" sylwetkę na wiele części. Świetnie łączą się w zestawy z jednolitymi tkaninami ale pozwalają także na eksperymenty modowe z innymi wzorami.
piątek, 27 maja 2011
Z SERII MHS POLECA "SHOPPING, ARCHITECTURE NOW"
My jako grupa uzależnionych od drukowanych książek proponujemy kolejną, rewelacyjną, przywiezioną z targów Euroshop 2011 publikację. Tym razem prosimy o uwagę architektów i visual merchandiserów... To przede wszystkim dla nich ta pozycja może okazać się ogromnym źródłem inspiracji. Książka prezentuje najciekawsze dokonania w projektowaniu miejsc komercyjnych, chociaż to słowo w tym przypadku brzmi zupełnie surrealistycznie...
poniedziałek, 11 kwietnia 2011
SZKOLENIA MHSHOWROOM W SĄSIEDZTWIE KRAKOWSKICH SUKIENNIC!
Zgodnie z zapowiedzią uchylamy rąbka tajemnicy...
Najbliższe szkolenia naszej firmy odbędą się w niezwykłym miejscu, które od niedawna gości na mapie Krakowa. Rynek 29 Art&Work to wyjątkowe miejsce, zarządzane przez wyjątkowych, otwartych i pomysłowych ludzi.
Sami sprawdźcie. Dla zainteresowanych podajemy kontakt do strony www.rynek29.pl.
A my przypominamy o naszych najbliższych terminach - szczegóły po kliknięciu na poniższe linki:
16-17.05 PODSTAWY STYLIZACJI - I STOPIEŃ
Poznaj najnowsze narzędzie i zasady w stylizacji, dowiedz się czym jest kolor i jak zestawiać ze sobą różnorodne barwy. Czy czerń rzeczywiście jest kolorem uniwersalnym pasującym do każdego z nas? Przekonaj się jak łatwo, za pomocą kilku sztuczek związanych z zastosowaniem właściwego koloru, fasonu i dodatków poprawić wygląd sylwetki. Poznaj najnowsze trendy w modzie i zobacz jak je interpretować...
13-14.06 PODSTAWY VISUAL MERCHANDISINGU - I STOPIEŃ
Dowiedz się więcej na temat bardzo modnej ostatnio branży visual merchandisingu - czym jest i jakiego obszaru dotyczy, jakie są możliwości zawodowe. Dowiedz się jak właściwie eksponować produkt w sklepie oraz jak zaprojektować atrakcyjną i przyciągającą uwagę witrynę sklepową...
Szkolenia prowadzi: Monika Harłacz
- visual merchandiser, projektant ubioru, stylista
- współtwórca butiku opublikowanego na łamach prestiżowego magazynu Retail Design International
- wykładowca visual merchandisingu (Pierwsza w Polsce Szkoła Visual Merchandisingu - Krakowskie Szkoły Artystyczne)
- wykładowca tendencji w modzie (Szkoła Artystycznego Projektowania Ubioru - Krakowskie Szkoły Artystyczne)
- wykładowca stylizacji (Art Color Models)
- autorka publikacji na temat visual merchandisingu (m.in. Rynek Mody, Visual Communication, Moda Damska, Moda Męska, Fashion Business, Magazyn Mody Intymnej)
- trener wielu szkoleń z zakresu visual merchandisingu oraz stylizacji (m.in. Click Fashion, Reserved, Big Star, Bialcon, Gatta, Luxottica Poland, Key, Intermoda Fashion)

środa, 30 marca 2011
Kobiety są z Wenus, mężczyźni z Marsa…
Visual merchandising w subiektywnym spojrzeniu mężczyzn
![]() |
VISTULA |
O różnicach pomiędzy kobietami i mężczyznami napisano już setki artykułów. Temat ten ma swoje odzwierciedlenie w wielu badaniach naukowych. To że „oni” są z marsa a „my” z Wenus też wiadomo nie od dzisiaj.
Czy także w sklepach mężczyźni wykazują zupełnie odmienne zachowania? Czy mają inne oczekiwania, potrzeby? Podejście mężczyzn do tej sfery życia zmienia się w ostatnich dekadach znacząco. Zmieniła się bowiem sytuacja socjologiczna i ekonomiczna społeczeństwa. Zmieniają się także role społeczne i życiowe. Kiedyś to panie „grały pierwsze skrzypce” w ubieraniu swoich mężczyzn. Obecnie sprawa wygląda nieco inaczej. Ogromny wpływ na te zmiany ma m.in. zjawisko singli, których grupa zarówno wśród kobiet jak i mężczyzn utrzymuje się na dość wysokim poziomie. Ponadto w dobie ogromnej roli jaką przypisuje się wizerunkowi mężczyźni coraz częściej zwracają uwagę na swój wygląd, dobór właściwych kolorów czy odpowiedniej garderoby na różne okazje. Zaczynają korzystać z porad sprzedawców (tych, którzy wzbudzają zaufanie), znajomych kobiet czy nawet profesjonalnych stylistów. Mają też, jak się często okazuje, sporą wiedzę na temat tego co się nosi, co jest modne, w co warto zainwestować. Dzisiaj mężczyzna staje się klientem, o którego też się zabiega, któremu poświęca się więcej uwagi niż kiedyś ale też więcej miejsca w sklepie. Chociaż bezapelacyjnie bardziej zakochanymi w zakupach są nadal kobiety.
wtorek, 29 marca 2011
Z SERII MHS POLECA "MINIMALISM AND FASHION"
Niecodzienne spojrzenie na temat, zaskakujące interpretacje, piękne fotografie ... Ewolucja relacji i oddziaływań pomiędzy sztuką, architekturą, modą...
"What you see is what you see" - Frank Stella
Subskrybuj:
Posty (Atom)