sobota, 5 marca 2011

NASZA (MHSHOWROOM/MORPHO STUDIO) REALIZACJA W MAGAZYNIE RETAIL DESIGN INTERNATIONAL

Targi Euroshop 2011 pod wieloma względami okazały się wspaniałym wyjazdem... Jednym z nich była ogromna niespodzianka - długo wyczekiwana publikacja w prestiżowym magazynie RETAIL DESIGN INTERNATIONAL, którego redaktorem naczelnym jest sam profesor MARTIN M. PEGLER.


Butik Christies (Kraków, Zwierzyniecka 22),  który powstał w 2010 roku zyskał uznanie i został zaprezentowany na łamach RDI obok realizacji takich brandów jak TOP SHOP, SELFRIDGES SHOE GALLERY, s.OLIVER, TOMMY HILFIGER i wielu innych znakomitych marek.

























wtorek, 1 marca 2011

EUROSHOP 2011 - największe targi visual merchandisingu...

BONAMI 
Największe targi visual merchandisingu EUROSHOP w Dusseldorfie powoli dobiegają końca. 
Kolejny raz przyciągnęły tłumy z całego świata...  Pokazały również pokazały jak ważną dziedziną jest VM i to nie tylko w sektorze fashion ale w całej strefie sprzedaży. 
Ogromne powierzchnie na tydzień zapełniły się propozycjami  z zakresu projektowania wnętrz, wyposażenia sklepów, materiałów POS oraz komunikacji. Mogliśmy podziwiać przepiękne stoiska z dekoracjami VM, ciekawe ekspozycje manekinów, które projektowane z niezwykłą dbałością o szczegół i estetykę inspirowały i zatrzymywały na dłużej... Wspaniałym doświadczeniem okazały się rozmowy z ludźmi, którzy na co dzień odpowiadają za wystrój wnętrz i witryn największych brandów na świecie.
Tegoroczne targi nie były jednak zaskoczeniem w kwestii tendencji na kolejne  lata - królowały multimedia, interaktywna komunikacja oraz coraz mocniejszy trend eco... 

piątek, 18 lutego 2011

TRENDY SS 2011: BIELE I FLUIDY ALTERNATYWĄ DLA MOCNYCH KOLORÓW

Dla wszystkich miłośników mocnych barw polecamy trend "energetycznie na wiosnę...", o którym pisaliśmy rozpoczynając cykl "Trendy". Dla tych, którzy lubią kolory stonowane, zgaszone, rozbielone, pudrowe ... mamy doskonałą wiadomość. Tej wiosny alternatywą dla fluorescencyjnych barw będą przede wszystkim biele i odcienie fluidowe.

MAX AZRIA, YIGAL AZROUEL, CHLOE, DOO.RI












Biele w tym sezonie tryumfalnie powracają na wybiegi - dodają świeżości, rozświetlają, zwracają uwagę... Pięknie współgrają z minimalistycznym podejściem do sylwetki.

STELLA MCCARTNEY, NEIL BARRETT, DEREK LAM, CELINE













czwartek, 17 lutego 2011

EUROSHOP 2011 - już od 26.02.2011

EUROSHOP 2008

Już niedługo wielkie święto visual merchandisingu - EUROSHOP 2011.
To jedne z największych i najważniejszych międzynarodowych targów związanych z kompleksowym wyposażeniem sklepów.  Odbywają się co trzy lata, w Dusseldorfie skupiając firmy z ponad 45 krajów, z całego świata.  To doskonała okazja do zapoznania się z najnowszymi propozycjami w dziedzinie visual merchandisingu, reklamy wizualnej, promocji, innowacyjnych rozwiązań dotyczących nowoczesnej, kreatywnej prezentacji każdego produktu - od masła, po niezwykle ekskluzywne kolekcje modowe. 

Z punktu widzenia visual merchandisingu, targi były niesamowitym kontenerem pomysłów dotyczących aranżacji wnętrz i witryn, propozycji zastosowań koloru, rodzaju mebli, elementów ekspozycyjnych, mobilności punktu sprzedaży, zaplecza technicznego, środków komunikacji multimedialnej, nowości w dziedzinie oświetlenia. Pełny wachlarz propozycji form przestrzennych, główek, rąk, korpusów, manekinów krawieckich, manekinów pełnopostaciowych. Ponadto wspaniałe aranżacje stoisk z elementami dekoracyjnymi jak również wspomagającymi sprzedaż.

Zanim dowiemy się co nas czeka na tegorocznej edycji targów, zapraszamy na małą retrospekcję...

wtorek, 15 lutego 2011

SECRET LASHES - stylizacja sesji zdjeciowej

Secret Lashes - wyłączny dystrybutor firmy Blink Lash Stylist, która jest światowym liderem w dziedzinie produktów do przedłużania i stylizacji rzęs. 




poniedziałek, 14 lutego 2011

NOWY, WIOSENNY MAGAZYN KRAKOWSKICH SZKÓŁ ARTYSTYCZNYCH "TUBA"

Nowa oprawa graficzna, inspirujący materiał, sprawdzone miejsca (mapka) no i wiosenna, eklektyczna sesja... To wszystko w najnowszym numerze Krakowskich Szkół Artystycznych "TUBA".  Polecamy... 


fot: J.Gaweł, asystent fot: P. Kierat, stylizacja: M.Harłacz, asystentka stylisty: P.Ślaska, fryzury: J. Ziemirski,                        makijaż: A. Leśniakiewicz, retusz: P. Kierat, oprawa graficzna magazynu: N. Gregier


poniedziałek, 7 lutego 2011

TRENDY SS 2011: ENERGETYCZNIE NA WIOSNĘ...

"Kolor jest życiem..." mawiał angielski filozof Francis Bacon. Idąc tym tropem, na wiosnę możemy spodziewać się prawdziwej eksplozji barw - ten sezon obudzi nas soczystymi, energetycznymi, mocnymi kolorami...

TORY BURCH, CACHAREL, PRADA, MAX MARA













Królować będą pomarańcze, cytryny, różne odcienie różu i czerwieni, turkusy, błękity, wrzosy, mocne fiolety...

MAX MARA, GIAMBATTISTA VALLI, CACHAREL, MICHAEL KORS












Kolor dominuje niemal na wszystkich wybiegach. Projektanci ulegli wizji zabawy - barwy czyste, ciepłe to przecież radość, beztroska, pełnia życia.

COSTUME NATIONAL, VERSACE, COSTUME BATIONAL, CHRISTIAN DIOR













LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...