Replay to jedna z bardziej rozpoznawalnych marek związanych z modą jeansową - nazwa Replay została zarejestrowana w 1978roku. Claudio Buziola, właściciel inspirację dla nazwy znalazł na ekranie telewizora podczas mistrzostw świata w
Argentynie. Powtarzające się tam często słowo re-play przy okazji powtarzania materiału skojarzyło mu się z jego
założeniem wracania do sprawdzonych modowych rozwiązań, unowocześnionych i
zinterpretowanych na nowo.
22 lata później na potrzeby firmy w
malowniczych górach Asolo w północnych Włoszech, zostaje wybudowany
ogromny ośrodek produkcyjny o powierzchni 20.000 metrów kwadratowych. Jego architektura przypomina
industrialne amerykańskie budynki z początku XX wieku, co doskonale pasuje do
stylistyki marki.
Wraz z rozwojem Replay dorobił się własnej
linii obuwia, perfum, okularów, biżuterii oraz zegarków. Tym, z czym kojarzy się jednak przede
wszystkim, jest jeans.
My odwiedziliśmy flagowy salon znajdujący się w centrum Barcelony, na Passeig de Garcia. Jest to jeden z ciekawszych butików marki, w którym królują wertykalne ogrody zaprojektowane przez Vertical Garden Design oraz Studio 10. Na witrynie zewnętrznej zieleń dominuje nad minimalistyczną ekspozycją grafik i manekinów. Wewnątrz znajduje się dodatkowa przestrzeń (ogród wewnętrzny), w której również konsekwentnie najważniejszą rolę odgrywa zieleń. Przestronne wnętrza są świetnym tłem dla drobiazgowych zabiegów VM, które w doskonały sposób pokazują aktualną kolekcję marki.
replay.it
Teraz witryny sklepowe to dzieła sztuki. W tym wypadku bardzo przyciągają wzrok wiszące rowery. Ostatnio widziałam jak ciekawie można zaprojektować chociażby regały na ciuchy. Zamawiając stojaki z http://www.emano.com.pl/ Pani zaproponowała "spersonalizowanie" ich pod sklep. Świetna alternatywa na przyciągnięcie uwagi klienta.
OdpowiedzUsuń