sobota, 15 lutego 2014

SS 2014: COLOR STORY

Zapraszamy na kolejną, wiosenną dawkę trendów. Tym razem w roli głównej kolory achromatyczne, które od kilku sezonów są stałym punktem na modowej mapie.  Świetne uzupełnienie tych uniwersalnych kolorów to barwy mocne, intensywne, bardziej nasycone: odcienie niebieskiego, pomarańczy, fioletu czy żółcieni.



piątek, 7 lutego 2014

"WALENTYNKOWY DRESSING"

Czerwone, różowe, pomarańczowe, świecące, matowe, małe, duże, delikatne, mocne - to właśnie serce ogrywa główną rolą w walentynkowych dekoracjach, które już pojawiają się w sklepowych witrynach. Zastępstwa brak - być może sugestywna grafika tekstowa jest w stanie godnie zastąpić ten znany wszystkim symbol miłości.  Święto tak kiczowate jak i sympatyczne. Zapraszamy na krótki, fotograficzny raport  - zobaczcie jak świętego Walentego interpretują mistrzowie "VMowego dressingu".



środa, 5 lutego 2014

SS 2014: PASTELOVE LOVE

Pastele to niewątpliwie kolory tej wiosny. I to właśnie od nich rozpoczynamy naszą stałą rubrykę na temat trendów.  Kolory miłe, smaczne, przywołujące słoneczne poranki. Królują w różnej odsłonie, od bardzo rozbielonych po te lekko upudrowane. To przede wszystkim żółcienie, brzoskwinie, róże, błękity, lekkie zielenie czy kolory jasnego piasku. Jednak prognozy są bezlitosne - kolorem nadchodzącego sezonu mają się okazać delikatne liliowe odcienie. Zaklinamy więc wiosnę, zapraszamy w nasze progi zniechęceni zimowym krajobrazem.
3, 2, 1.. start. Zapraszamy!




poniedziałek, 6 stycznia 2014

FULVIO BONAVIA - MODNA ILUZJA

Fulvio Bonavia, znany, wielokrotnie nagradzany, włoski fotograf reklamowy, który często sięga po niekonwencjonalne pomysły do swoich sesji zdjęciowych. Naszą uwagę zwróciły warzywa, owoce i kwiaty wykorzystane do stworzenia iluzji rzeczy znanych, ekskluzywnych marek - ubrań, biżuterii, nakryć głowy, butów czy bielizny. W roli głównej odkryjemy słynną torebkę Chanel, sukienkę Prady czy McQueena. Bonavia bawi się detalem, uwielbia dbałość o szczegół, precyzję. W jego pracy nie ma mowy o przypadku - wszystkie zdjęcia to efekt perfekcyjnie przygotowanego dzieła.



poniedziałek, 16 grudnia 2013

FILCOWE WNĘTRZA VIKTORA&ROLFA

Filc to niezwykły materiał. Dawno temu wyobrażałam sobie wnętrze wypełnione niemal zupełnie miękkim, grafitowym materiałem -  muszę przyznać, że ta wizualizacja zawsze miała przyjemny charakter. I nagle jest. Piękny, minimalistyczny ale jakże efektowny filcowy sklep duetu Viktor&Rolf. Powstał w Paryżu w prestiżowej dzielnicy i obejmuje 7000 metrów kwadratowych. Do wnętrza zaprasza organiczna, filcowa kompozycja, która zdobi witrynę sklepową - właściwie sugeruje z czym zetkniemy się wchodząc do środka. A zaglądając do wnętrza odkrywamy minimalistyczne, monochromatyczne, filcowe przestrzenie, charakterystyczne łuki, detale nawiązujące do logotypu marki - konsekwentną całość, która tworzy subtelne, niezwykłe tło dla pełnej oferty marki.



poniedziałek, 2 grudnia 2013

MINIMALIZM, DYNAMIKA, ZDOBIENIA - TRENDY W GRAFICE

Dzisiaj zapraszamy na kolejne zestawienie opracowane przez współpracującą z nami Kasię - studentkę wzornictwa i projektowania ubioru. Tym razem pod lupę trafiły trendy, które możemy zauważyć w twórczości graficznej. A dzieje się sporo - przede wszystkim można zaobserwować szeroki wachlarz różnorodnych stylów, kolorów i estetyki. Twórcy magazynów i książek w tym sezonie wykorzystują desenie i kolaże. Strony zdobione są pięknymi wzorami, a zdjęcia obowiązkowo muszą łączyć się z rysunkiem. Zupełnie inaczej wyglądają prace grafików zajmujących się projektowaniem identyfikacji wizualnej. Tu panuje prostota i minimalizm dopełniony czasem kolorowym akcentem, a dla odważnych projektanci przygotowali motywy vanitas rodem z barokowych obrazów.


ROZSYPANE LITERKI

WIELKIE LITERY/KOLOR

VANITAS

piątek, 15 listopada 2013

MHS W WIELKIM MIEŚCIE: GET INFECTED

GET INFECTED - multibrand, który cechuje mocny, bardzo charakterystyczny visual merchandising. Intrygujący pomysł na witrynę to świetnie zaaranżowane okna tematyczne, które przykuwają uwagę i zmuszają do "zaglądnięcia do środka witryny." Wchodząc do sklepu odkrywamy wyspy manekinów zaaranżowane adekwatnie do stylu prezentowanych kolekcji z mocnym naciskiem na dobre stylizacje i wspólny mianownik w dekoracji. Zdjęcia szybkie bo czasu mało - zapraszamy do fantastycznego miasta Graz (Austria).



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...