środa, 7 listopada 2012

STRACH SIĘ BAĆ - INSPIRACJE DLA MODY I VISUAL MERCHANDISINGU

Mroczny klimat Halloween stał się w tym roku nie tylko przewodnim tematem zabaw i gier, ale zauważalny był również w visual merchandisingu i w świecie mody. Budzące grozę symbole tego święta, trupie czaszki czy szkielety, stały się głównymi elementami przykuwającymi wzrok  na witrynach sklepowych i w magazynach mody. Niby przerażająco i upiornie ale przede wszystkim kreatywnie i pomysłowo. Przez to efekt mniej makabryczny w swoim wyrazie, bardziej zabawny i żartobliwy. 


środa, 31 października 2012

SZKOLENIE - PODSTAWY VISUAL MERCHANDISINGU - 26-27.11.2012

Zapraszamy na szkolenie  PODSTAWY VISUAL MERCHANDISINGU.
Podczas szkolenia omówimy najważniejsze tematy związane z visual merchandisingiem - podstawowe pojęcia, korzyści dla sklepów,  charakter środowiska zawodowego. Wyjaśnimy dlaczego tak ważna jest atmosfera w miejscach komercyjnych i jak sprawić aby klienci czuli się w naszych salonach wyjątkowo. Porozmawiamy o psychologii klienta, której poznanie jest kluczem do przemyślanych działań VM. Skupimy się na wnętrzu sklepu - jego ergonomii i funkcjonalności. Opdowiemy na pytanie dlaczego nie wszystkie miejsca w sklepie sprzedają tak samo i dlaczego witryna sklepowa powinna być pod szczególnym okiem specjalistów. Nawiążemy także do trendów w designie oraz trendów w visual merchandisingu - omówimy raport z ostatniej edycji targów w Dusseldorfie. 
Gwarantujemy miłą i motywującą atmosferę.
To dobry początek do dalszej pracy nad przyszłym zawodem visual merchandisera.

Towarzyszyć nam będą najważniejsze magazyny i książki branżowe. Każdy uczestnik otrzyma listę  książek oraz  inspirujących linków związanych z visual merchandisingiem.

Szkolenie prowadzi: Monika Harłacz
Właścicielka firmy mhshowroom. Z branżą modową związana od lat 8. Wykładowca i szkoleniowiec. Byłam manager ds visual merchandisingu w dużej firmie odzieżowej. W swoim portfolio posiada otwarcia zarówno małych jak i wielkopowierzchniowych sklepów, projekty aranżacji wnętrz i witryn sklepowych, projekty materiałów POS, liczne szkolenia i konsultacje VM oraz audyty miejsc sprzedażowych.  MHSHOWROOM wraz z partnerami została doceniona przez prestiżowy magazyn Retail Design International, w którym opublikowano realizację projektu krakowskiego butiku dla ekskluzywnej, włoskiej marki. Monika Harłacz, jako specjalista w dziedzinie VM jest zapraszana jako prelegent i wykładowca na targi związane z branżą mody (m.in. MTP w Poznaniu), jest członkiem jury w konkursie Retail Marketing Awards na najlepszy sklep w branży mody, organizowany przez PROMEDIA. Jest także autorem wielu publikacji na temat visual merchandisingu (Rynek Mody, Visual Communication, Moda Damska, Fashion Business, Farmacja Praktyczna, Magazyn Mody Intymnej).

Zapraszamy


 WYBRANE REALIZACJE:

CHRISTIES/FOT:M.PACANA
CHRISTIES/FOT: M.PACANA
GATTA/FOT:MHSHOWROOM
BRAFITI/FOT:MHSHOWROOM

ANSWEAR/FOT:MHSHOWROOM
ANSWEAR/FOT:MHSHOWROOM

wtorek, 30 października 2012

JESIENNY MAGAZYN MODA&STYL

Jesienny magazyn MODA&STYL właśnie trafił do sprzedaży a w nim nasze jesienne propozycje. 
Tym razem postawiliśmy na dzianiny, łączenia różnych faktur, nienachalne ale charakterne dodatki.  Dominuje czerń, chociaż swoje 5 minut mają kolory zgaszonej czerwieni, granat, fiolet, zielenie i beże...



płaszcz: Anka Letycja Walicka, sukienka: Yoshe, Złota bransoletka: Tous, Bransoletki: By Dziubeka, Torebka: Antbag, Buty: Kazar

LEWE/sukienka: Anna Poniewierska, zamotka: Łucja Wojtala, okulary: Prada, bransolety: By Dziubeka, torebka: Antbag, buty: Kazar
PRAWE/sukienka: Gatta Shapewear, sweter: Łucja Wojtala, naszyjnik/kolczyki: Tous, okulary: Versace, buty: Kazar


LEWE/body: Roccobarocco, spodnie: Łucja Wojtala, pierścionek: Tous, Bransoleta: By Dziubeka, torebka: Antbag, buty: Kazar, kapelusz:Ones Fashion
PRAWE ramoneska: Yoshe, sweter: Łucja Wojtala, spódnica:Famme Unique, kamizelka: Marta Makary, szal: Łucja Wojtala

Photo: Borys Makary / Winnow Photo, Model: Joanna Stachniak / Mango Models, Stylist: Monika Harłacz /mhshowroom, Stylist assistant: Paulina Ślaska, Agata Bielecka/ mhshowroom, Make up: Joanna Stawowy, Hair: Tymoteusz Pięta, Assistant:Paweł Grabowski

niedziela, 28 października 2012

SZKOLENIE - PODSTAWY STYLIZACJI, 20.11.2012

Zapraszamy na szkolenie  PODSTAWY STYLIZACJI.
Podczas spotkania porozmawiamy o podstawowych pojęciach i najważniejszych wydarzeniach związanych z branżą modową, o stylu i ogromnej sile koloru. Dowiecie się jaki jest klucz do właściwego doboru poszczególnych części garderoby, czym tak na prawdę jest korekta sylwetki a także, które z ubrań na stałe wrosły w świat mody stając się ikonami stylu. Nawiążemy do trendów w modzie oraz trendów w samej stylizacji. 
Gwarantujemy miłą i motywującą atmosferę. 
To dobry początek do dalszej pracy nad przyszłym zawodem stylisty....

Towarzyszyć nam będą najważniejsze magazyny modowe i najlepsze branżowe książki. Każdy uczestnik otrzyma listę istotnych książek oraz listę inspirujących linków modowych, które warto znać.

Szkolenie prowadzi: Monika Harłacz
Właścicielka firmy mhshowroom. Z branżą modową związana od lat 8. Wykładowca i szkoleniowiec. Modę traktuje z przymrożeniem oka. Wie, jak ważny jest wizerunek ale nie lubi przeceniać jego roli. Jej motto brzmi "o modzie można mądrze, ciekawie i interesująco..." Ubiera modelki do sesji i pokazów oraz Klientki indywidualne.
Jej stylizacje ukazały się m.in. w magazynie Moda&Styl, Lounge Magazyn oraz w reklamie Secret Lashes.

Zapraszamy


WYBRANE SESJE:

FOT: BORYS MAKARY/MODA&STYL
FOT: ADAM BALCEREK/SECRET LASHES
FOT: PAWEŁ KAMIŃSKI/LOUNGE MAGAZYN
FOT: PAWEŁ KAMIŃSKI/LOUNGE MAGAZYN
FOT: MHSHOWROOM
FOT: JERZEY GAWEŁ/TUBA MAGAZYN
FOT: PAWEŁ KAMIŃSKI/ARTMANIA
FOT: MHSHOWROOM


wtorek, 23 października 2012

SS 2013: KOLOROWY ZAWRÓT GŁOWY / vol II

Kolorowy, wiosenny zawrót głowy po raz kolejny na naszym blogu... Tym razem nieco spokojniej i w bardziej stonowanej odsłonie - biele, delikatne szarości, pudry, fluidy, blade, spłowiałe odcienie żółtego, błękitów, różu, pistacji. Na wybiegach królują także "mało wiosenne", butelkowe, zgaszone, ciemne odcienie zieleni, granatu, morskiego. No i piękna, arystokratyczna czerń.

FASHION: SS 2013 MODA POZA WYBIEGAMI/ vol II

Tym razem skupiliśmy się na kolorach i akcesoriach....


poniedziałek, 22 października 2012

VISUAL MERCHANDISING: ROLOWANY VM

Nietypowe dekoracje w visual merchandisingu to świetny sposób na zaskoczenie i zaistnienie w świadomości klientów. Coraz częściej eksperymentujemy z tak prostymi elementami jak papier, tektura, które w rękach kreatywnych projektantów stają się ciekawym tłem dla prezentowanego produktu. Tym razem naszą uwagę skupiły multiplikowane tuby, walce, cylindry... Formy mniej bądź bardziej regularne świetnie wpasowują się w komercyjny charakter sklepów tworząc kompozycje, które nie pozwalają na obojętność.




LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...