sobota, 14 lipca 2012

BLACK&WHITE

Tajemnicza, mocna, surowa, bardzo emocjonalna, nieprzewidywalna, pozwalająca "czytać między wierszami"... Taka jest fotografia czarno biała - gra światła i form, Yin i Yang... Powrót do korzeni.

Nadchodzący sezon jesienny eksplodował -  największe domy mody swoje kampanie wkomponowali w niezwykłą, achromatyczną oprawę.  Liczą się przede wszystkim emocje, gesty, poza. Ważny jest kontrast, światło i niezliczona ilość odcieni szarości pomiędzy czernią i bielą.  Często minimalistyczne, nadal zachwycają, niepokoją, zatrzymują. Przywołują wielkich fotografów - Richarda Avedona, Irvinga Penna, Helmuta Newtona, Cecila Beatona czy Johna Frencha (lista subiektywna, kolejność przypadkowa). Mocno współczesne choć nostalgicznie nawiązują do minionych lat, do przeszłości.
Zebraliśmy najciekawsze sesje tym samym rozpoczynając podróż po jesienno-zimowym sezonie.

czwartek, 14 czerwca 2012

TRENDY SS 2012 - FUZJE SMAKU I KOLORU

Podsumowując sezon wiosenno-letni postanowiliśmy zwrócić uwagę na nietypowe, niecodzienne połączenia barw. Projektanci postawili na niesamowity melanż odcieni i różnorodnych intensywności tych samych kolorów.  Efekt tej szalonej zabawy barwami zamieszczamy poniżej tym samym żegnając powoli sezon wiosenno-letni. Zachęcamy też do eksperymentowania i tworzenia zaskakujących połączeń tego lata.



poniedziałek, 11 czerwca 2012

PRINT MADNESS

PRINT MADNESS to szaleństwo kontrastów, motywów, deseni. To ukłon w stronę modnych w tym sezonie łączeń elementów pozornie do siebie niepasujących. Tu liczy się zabawa, eksperyment, zaskoczenie. Kobieta jest odważna, świadoma swoich atutów, mocna i stanowcza.

zdjęcia: mhshowroom, support: Jakub Wojtyga, stylizacja: Monika Harłacz/Paulina Ślaska, makijaż: Monika Kołodziej, fruzury: Jakub Ziemirski, modelka: Aga/reklamex

piątek, 8 czerwca 2012

PASTEL MOOD

PASTEL MOOD to sesja nawiązująca do letnich trendów, które mocno celebrują cieliste, delikatne kolory. Kobieta w tym przypadku jest eteryczna, ulotna, nieobecna a jej nieuchwytność podkreślają dodatkowo transparentne, koronkowe, lekkie tkaniny.


zdjęcia: mhshowroom, support: Jakub Wojtyga, stylizacja: Monika Harłacz/Paulina Ślaska, makijaż: Monika Kołodziej, fruzury: Jakub Ziemirski, modelka: Aga/reklamex

piątek, 1 czerwca 2012

STRUKTURY, MULTIPLIKACJE, NIEZWYKŁE INSTALACJE

Visual merchandising coraz częściej sięga po niezwykłe inspiracje. Kreując miejsca, które mają fascynować, przyciągać i zachęcać do powrotu, projektanci tworzą niezwykłe elementy dekoracyjne wybiegające mocno poza wyobraźnię Klientów. Materiały pozornie błahe, nijakie bądź zupełnie codzienne zamieniają się w fantastyczne kompozycje, które nierzadko dominują we wnętrzach.
Trend ten pojawia się już nie tylko w sklepach modowych - takie dekoracje można zaobserwować w branży restauracyjnej, aptekach, galeriach, etc. 

niecodzienne wykorzystanie sznurówek w sklepie obuwniczym

surowość, prostota, multiplikacja - imitacja zwęglonego drewna
nieregularna instalacja z regularnych, drewnianych sześcianów

środa, 23 maja 2012

TRENDY SS 2012: LETNIE INSPIRACJE

Sezon wiosenno letni zdecydowanie bawi się modą. Często eksperymentuje zestawiając różnorodne inspiracje, które stają się nierzadko zaskakującą, niecodzienną propozycją. 
Mocnym akcentem tego sezonu są powroty do wielkiej mody minionego wieku - królują niemal dosłownie szalone lata 20, pojawiają się nawiązania do lat 50, 60 ale także do 70 i 90tych.
Podróżujemy nie tylko w czasie - zwiedzamy także wspaniałe zakątki naszej planety. Gościmy w afrykańskich małych wioskach, odwiedzamy egzotyczne plemiona - bawimy się symboliką ale przede wszystkim łączymy różne kultury w mocne i atrakcyjne wizualnie zestawienia.
Sezon letni to także kwiaty, asymetria w każdym możliwym wydaniu jak również romantyczne ażury i transparentne tkaniny
Inspiracje czerpiemy także z typowo sportowych fasonów zestawiając je w propozycje bardziej glamour.
Sezon letni to również popularność nieśmiertelnej białej koszuli, która zyskała na atrakcyjności w zestawieniu z błyszczącymi leginsami, sportowymi szortami bądź kwiatowymi cygaretkami.
Wybrane inspiracje z letnich trendów prezentujemy poniżej...


piątek, 30 marca 2012

WERTYKALNE OGRODY - REPLAY STORE

Połączenie natury z komercyjną architekturą to trend, który coraz częściej pojawia się w świecie visual merchandisingu. Granice w proporcjach obu, zdawałoby sie wykluczających sie wzajemnie światów bywają rożne. Czasem subtelna sugestia natury jest tylko pewnym sygnałem, delikatnym elementem wzbogacającym przestrzeń. Czasem mamy wrażenie, że natura wywalczyła sobie bardziej zobowiązujące miejsce w komercyjnej przestrzeni.
Tę, w pozytywnym tego słowa znaczeniu, dominację natury widzimy w realizacjach Michaela Hellgryna, który stworzył niezwykły mezalians zieleni z komercyjną kolekcją w butikach marki Replay.
Ogródy, które stworzył zainspirowane zostały przez podszycie leśne umiarkowanej strefy klimatycznej, podobnej do tej, którą można znaleźć chociażby w dolnej części wzgórza niedaleko Florencji. Rośliny, które włączył do komercyjnej przestrzeni są głównie pochodzenia tropikalnego.
Obraz roślinnej ekspozycji jest bardzo łagodny w odbiorze. Geste i jeszcze świeżo zielone rośliny z niewielkimi kwitnącymi kwiatuszkami sprawiają wrażenie małych latarni osadzonych na szczycie ciemnego tła.

REPLAY, FLORENCJA
REPLAY, FLORENCJA

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...