Nietypowe, często mocno zaskakujące czy wręcz surrealistyczne pomysły na ekspozycje produktów to nadal jeden z ważniejszych trendów w visual merchandisingu. Przyzwyczajeni do oglądania butów na kubikach ekspozycyjnych, przeróżnych półkach i półeczkach, w bardziej bądź mniej zwracającej uwagę prezentacji, przechodzimy obok bez żadnej reakcji. Ale wyobraźmy sobie, że na naszych oknach wystawowych lub wewnątrz pojawiają się mocno kolorowe multiplikacje z butów, wędrujące buty po ścianach bądź buty kiełkujące niczym wiosenna rabatka.
Takich niecodziennych instalacji brakuje na naszych witrynach czy we wnetrzach ale kto wie, może już niedługo doczekamy się kreatywnych, nowatorskich pomysłów. Tymczasem polecamy znaleziska spoza naszych granic...
Takich niecodziennych instalacji brakuje na naszych witrynach czy we wnetrzach ale kto wie, może już niedługo doczekamy się kreatywnych, nowatorskich pomysłów. Tymczasem polecamy znaleziska spoza naszych granic...

Brak komentarzy:
Prześlij komentarz